Skocz do zawartości

Pingowanie nie pomaga - nic nie indeksuje

Aplum.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów PiO,

Jestem nowy w branży, pozycjonuje tylko swoje serwisy.

Odpaliłem precelka Zaplecek.pl, jako projekt dla ludzi.

Mam problem z indeksowaniem go, podlinkowałem go z innych stron z pr > 0 (3-5), normalka.

Większość precelków (np: linki20.pl) ładnie się indeksuje w google i w blogsearch.google.com.

Chciałem osiągnąć podobną sytuację, że wpisy na zapleczku po paru minutach pojawiają sie na blogsearch.

Używałem pingowania, pingowałem zewnętrznie (ping.in, ping-o-matic, google manually ping) nie pomagało.

Zainstalowałem up smart pinger, mam dobrą listę ping (w logu ładnie widać, że przyjmują).

Mam feed'a rss i atom, w logach widzę że googlebot, yahoo slurp, yahoo feedseeker i inne feedseek-ery gonią po stronie.

Ręcznie zarejestrowałem się w technorati i dodałem blog. Podlinkowałem z paru innych precli do wpisów.

Czy ktoś z szanownych forumowiczów, może mi powiedzieć co zrobić, żeby mój blog pojawił się w blogsearch?

Wiem, że to pomoże indeksować w błyskawicznym czasie nowe wpisy. Spotkałem się z opiniami, że google potrafi zaindeksować bloga nawet w 1 dzień na świeżej domenie. A u mnie się już pieprzy z ponad 2 tyg i nic :/

PS: aha, sitemap'a HTML i xml zrobiona, złapana w webmasters centrals.

Próbowalem scuttle żeby łapało, domena jest nowa - nie powinna? - być zbanowana bo site: jest (podstawowe strony)

kalkulator oc ubezpieczenie oc, unikalny precelek - zapraszam do wpisów

Musisz po prostu podlinkować podstrony ze względu na słabe linkowanie wewnętrzne.

Tagi to za mało przy takiej ilości linków zewnętrznych: strona główna > tagi > artykuł.

Przy pingowaniu do indeksu wchodzą szybciej podstrony jeżeli strona jest intensywnie linkowana. Nawet jeżeli pojawiają się bez takiego linkowania to nie trzymają się w indeksie zbyt długo.

Użyj jakiegoś rotacyjnego SWL będzie ci łatwiej i szybko uzyskasz zamierzony efekt :P