Skocz do zawartości

PayPal - Centru Rozstrzygania


dargre`

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy wielu ma z tym styczność, ale pogadać nie zaszkodzi.

Kto ma konto w PayPal i kasuje płatności online, wie że zdarzają się płatności wstrzymane, albo przez kupującego albo Przez sam PayPal, który nie wiadomo na jakiej podstawie podejrzewa sobie coś tam...

No ale mamy Centrum Rpzstrzygania,

gdzie możemy opisać transakcję, i podnieść swoje argumenty...

Ładnych kilka razy kiedyś pisałem, zawsze z negatywnym skutkiem, chociaż sprawa zawsze była prosta (produkt dostarczony).

Raz jedyny dostałem wyjaśnienie, że tak to już jest ze sprzedażą zwłaszcza softu online (kpina?)

Ostatnio jednak, już nawet nie mogę podejść do żadnej sprawy, bo po prostu przycisk Rozstrzygaj (po wypełnieniu forumlarza) wywala notorycznie błąd po stronie PayPala.

Tak już jest kolejny miesiąc, testowałem to wiele razy z różnych browserów, czyściłem cache, różńe kompy, itp.

Czasami mam tzw. twarde dowody, że soft został dostarczony, nawet maile od zadowolonego klienta - ale PayPal'owi coś tam się nie podoba, ciach wstrzymuje transakcje... Po 14 dniach: ciach i kasa zabrana.

A ja nijak nie mogę się do tego odnieść....

Pisanie na PayPal kontakt, to znowu jak bicie głową o ścianę. Na 10 pytań albo 0 odpowiedzi, albo 1-na wymijająca, np. "Proszę uzyć formularza w Centrum Rozstrzygania" (chociaż właśnie smaruję , że nie działa)...

I tak w zeszłym m-cu jakieś kilkaset USD poleciało, chociaż na każdy 1 USD ciężko zapracowałem...

Ktoś ma podobne doświadczenia? Albo może inne?

Sorry, nie odpowiadam na PMy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś ma podobne doświadczenia? Albo może inne?

Ja mam inne doświadczenie...

Od dobrego tygodnia po przelaniu z konta bankowego na konto paypal, przy próbie logowania pojawia się błąd :

Jeśli próbujesz dokonać transakcji zakupu lub wysłania pieniędzy do krewnych lub znajomych, zalecamy sprawdzenie po 30 minutach konta PayPal oraz poczty e-mail w poszukiwaniu potwierdzenia transakcji. Jeśli ponowisz próbę bez sprawdzenia, istnieje ryzyko zduplikowania obciążenia lub płatności.

Jeśli NIE próbujesz dokonać transakcji zakupu lub wysłania pieniędzy, a strona ta została wyświetlona po odwiedzeniu innej witryny, radzimy powrócić do tamtej witryny (ze względów bezpieczeństwa sugerujemy nie korzystać w tym celu z przycisku Wstecz przeglądarki internetowej) i ponowić próbę.

Jeśli strona została wyświetlona po odwiedzeniu innego miejsca w witrynie PayPal, wystarczy kliknąć logo PayPal w lewym górnym rogu, aby powrócić na stronę główną i ponowić działanie. Konieczne może być ponowne zalogowanie się do konta PayPal.

Przepraszamy za niedogodności.

Czy miał ktoś kiedyś podobny problem i czy telefoniczny kontakt z dziełem obsługi klienta jest sposobem na rozwiązanie go ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności