Skocz do zawartości

Duplicate Content - Jak zyskać zaufanie Google


Lexy

Rekomendowane odpowiedzi

Skorzystać z magicznego formularza?

i napisać

Mam sytuację, w której udostępniliśmy konkurencji część danych ze swojej strony....

???

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

MMP, z magicznego formularza skorzystałabym, gdybyśmy nie wyrazili zgody na to ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie, że powinniśmy wzmocnić nas na tyle, aby oni nas nie osłabiali, a nie działać na ich szkodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stąd moje pytanie - jakie zabiegi on-site należy wykonać, aby zyskać zaufanie Google i aby uważało nasze podstrony za źródło. Dodam, że konkurencja ma link do nas i u nas data publikacji i zaindeksowania tych podstron jest dużo starsza.

Z wiadomych względów nie mogę podać adresu.

nie rozumiem dlaczego nie możesz podać adresu ???? czyś byś używała nieetycznych technik ?

dla google nie jest wykładnikiem kto pierwszy ujmiescił teksty na stronie a cała wartość strony , reasumując strona straciła linki albo jest za słabo linkowana

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem dlaczego nie możesz podać adresu ?

Może dlatego, że umowa zakazuje mi ujawniania informacji na temat tego, przy czym pracuję? Xann, kto jak kto, ale osoba zajmująca się SEO powinna wiedzieć takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexy odpowiem Ci dwoma szkołami - Twoją - zrobić super stronę i czekać aż będzie ktoś ją linkował

Xann, nie rozumiem tych Twoich dzisiejszych złośliwości tym bardziej, że od pewnego czasu można z Tobą było normalnie rozmawiać zarówno na forum ogólnym, jak i na PW. Skąd ta nagła zmiana?

Co do rady dot. czekania na linki - nie zajmuję się copywritingiem mającym na celu pozyskiwanie linków naturalnych tylko pozycjonowaniem.

kończąc na ewebie

Z żadnych SWL'i nie korzystałam i nie skorzystam w przypadku tej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexy - dlaczego uważasz ze to są złośliwości , sama dobrze wiesz ze reprezentujemy dwie różne szkoły. Skoro Twoja spowodowała to co spowodowała (wcale nie twierdze ze jest zła) to spróbuj to co mówię ja , zdecydowanie mocniej linkuj , jak już wcześniej powiedziałem dla google nie jest wykładnikiem kto pierwszy u miesił tekst , a jaka domena jest bardziej wartościowa , a jak zrobić żeby domena była bardziej wartościowa to już Tobie nie trzeba mówić

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlaczego uważasz ze to są złośliwości

Dlatego:

nie rozumiem dlaczego nie możesz podać adresu ???? czyś byś używała nieetycznych technik ?
odpowiem Ci dwoma szkołami - Twoją - zrobić super stronę i czekać aż będzie ktoś ją linkował

Moją szkołą nie jest czekanie na cud tylko konkretne działanie. A to, że nie korzystam przy tym z SWL'i i nie generuje spamu nie oznacza, że jest to pozycjonowanie naturalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexy, umowa między Wami a konkurencją nie dotyczy relacji Content - Google, przy czym prawidłowym zachowaniem jest premiowanie pierwotnych artykułów a nie ich kopii. Pomóż ewoluować wyszukiwarce i zgłoś to, przynajmniej na grupie, przecież po to zostało to stworzone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tj, wyjątkowo zaskoczyło mnie Twoje podejście do tej sprawy. Nigdy nie zgłaszałam i nie mam zamiaru zgłaszać konkurencji tym bardziej, jeśli działa zgodnie z umową.

Jak uważasz. Moim zdaniem konkurencyjna witryna jest mocniejsza, w szczególności mają lepsze linki wewnętrzne (ale nie wynikające z struktury, ale przede wszystkim z tego, że reszta podstron jest silniejsza), efekt powielonego contentu jest tego następstwem (wyniki powinny być przecież zróżnicowane, dosyć głupie byłoby, aby dwie identyczne strony występowały obok siebie w przypadku, gdy dostępnych wyników jest znacznie więcej).

Proponowałbym nazwyczajniej w świecie podlinkować parę witryn i sprawdzić, czy wyprą kopie. Rozwiązaniem mogłoby być również "zmielenie" treści tak, aby Google nie identyfikowało artów, zatem nie odseparowywało ich od siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lexy

Trzebaby porownac co generuje twoj CMS i konkurencji

"zakładam, że meta (title, desc) są różne

--Są zupełnie inne niż nasze--."

skoro tak nalezy wyciagnac wnioski i wdrozyc.

W contencie zawsze warto miec linki bezposrednie na https://adres do siebie lub odwolania tekstowe. Jesli konkurencja je oczyscila trzeba stworzyc ten dlugi ogon przez podlinkowanie(wyroznienie) w contencie najwazniejszych fraz (jesli CMS jest wlasny mozna to zrobic programowo).

Mapa strony moze a czasem powina byc wybiorcza lub podzielona na dzialy. Nikt nie wymaga by 100k stronicowy serwis mial tyle linkow.

Mapa z 30 linkami do glownych dzialow w HTML jako 1szy link na stronie + dodatkowy STANDARDOWY XML sitemap.

O szarej strefie nie pisze, szkoda, ze nie mozesz podac ICH i SIEBIE. Choc poszukiwanie wrogiego DC mogloby byc interesujace.

Ale w sumie moglabys umiescic gdzies do zanalizowania kody HTML konkurencyjnych stron pozbawione elementow identyfikacyjnych.

Chyba, ze masz true 100% white hat SEO, wtedy moje wywody mozesz ominac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności