Skocz do zawartości

[prywata] termin płatności faktury

Saint

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładając, że wystawiono ją w piątek rozumiem, że bierzemy pod uwagę dni pracujące czyli w tym przypadku będzie to tak poniedziałek, (wolny wtorek), środa, czwartek, piątek, poniedziałek, wtorek, środa i to właśnie w środę najpóźniej płatność powinna znaleźć się na koncie wystawcy faktury?

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci

Od dnia wystawienia i startując od tego dnia. Czyli dziś wystawiona faktura, to jutro upłynie pierwszy dzień.
W takim razie jeżeli na fakturze będzie 7 dniowy termin zapłaty a ja ją wyślę po miesiącu to mogę razem z fakturą wysłać ponaglenie zapłaty?

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Irek: tak w gwoli wyjaśnienia. To jest usługa i nabywca usługi w zapisie umowy chciał aby faktura była wystawiana na ostatni dzień miesiąca i wysłana w przeciągu 7 dni. Umowa nie zawiera zapisów o terminie płatności czy sposobu jegho liczenia dlatego pytam jak w takim wypadku postępować i od jakiego momentu liczyć?

Umowa nie zawiera zapisów o terminie płatności
W takim razie może zapłacić Ci po roku i nie masz prawa nic mu zrobić?

[dodane]

W zasadzie to może wcale nie płacić.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Umowa nie zawiera zapisów o terminie płatności
W takim razie może zapłacić Ci po roku i nie masz prawa nic mu zrobić?

[dodane]

W zasadzie to może wcale nie płacić.

Źle mnie zrozumiałeś. Nie ma zapisu, że termin płatności faktury ustalany jest na 7 czy 14 dni, natomiast jest napisane, że nabywca usługi płaci za każdy miesiąc trwania umowy i że ja musze wystawić rachunek z datą ostatniego dnia miesiąca i dostarczyć go w ciągu 7 dni.