Skocz do zawartości

Zarządzanie projektami


Trademark

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób zarządzacie swoimi projektami i bazą klientów? Niezależnie czy macie sporą firmę czy prowadzicie jednoosobowe zlecenia.

Pytam, bo zastanawiam się, w jaki sposób stworzyć najbardziej optymalną i ew. na przyszłość najłatwiej modyfikowalną bazę projektów, klientów i zamówień (modyfikowalną by np. dodać później jakieś pole do każdego projektu/klienta/zamówienia czy łatwo zmienić jakieś komórki, pola...).

Z początku myślałem, by stworzyć to w arkuszu kalkulacyjnym, jednak po chwili zdałem sobie sprawę, że m.in. do tego raczej wymyślono bazę danych :dirol: Lepsze rozwiązanie?

A jak to wygląda u Was? Autorskie systemy, arkusze, bazy Accessa/OpenOffice czy może skrypty?

Może istnieją jakieś gotowe rozwiązania (np. skrypty czy przykładowe szablony dokumentów) ku temu?

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, trafiłem na to szukając informacji na ten temat.

Zachęcił mnie nieco skrypt SugarCRM. Ktoś z tego korzysta? Przed ostatecznym skorzystaniem z tego narzędzia zatrzymuje mnie mnogość opcji - to już sporawy kombajn, który trochę waży. Do tego samo wdrożenie tego systemu zajmie nieco czasu. Zastanawiam się czy warto?

Może są inne, nieco lżejsze narzędzia tego typu?

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności