Skocz do zawartości

Analiza strony www.beskidzkakoniczynka.pl

karpik_182

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem jeżeli chodzi o projektowanie i pozycjonowanie, proszę o o sugestie co do poprawki strony, strona przez poł roku na onecie była na pierwszym miejscu na hasło: kolportaż materiałów reklamowych a na google na trzecim, a teraz ja z googli na to hasło wywaliło, dlaczego ?

www.beskidzkakoniczynka.pl

1. nie koniecznie dawałbym taki długi title ze słowami kluczowymi, ale to jeszcze nie błąd

2. długawy keywords

3. ? zamiast ś w keywordzie - sprawdź kodowanie

4. <meta name="revisit-after" content="3 days"> - wg mnie śmieć

5. <META NAME="language" content="Polski"> - "pl", nie "polski"

6. <font size="1" color="#739ED5">.... - nieładnie teksty ukrywać :) ale też nie można tego jeszcze uznać za błąd, choć już pachnie spamowaniem

7. wyszukiwarki nie lubią ramek - pomyśl nad pozbyciem się iframe

8.

<STYLE TYPE="text/css">

<!--

.

.

.

background-color: #739ED5;

</STYLE>

nie zamykasz komentarza!!! nie zamykasz body!!!

9. przenieś style do pliku zewnętrznego.

10. nie używaj scrollbar-3dlight-color: #739ED5; i tym podobnych MISiE'owych wynalazków - niezgodne ze standardem i tylko IE to obsługuje.

11.

.tbhead {

FONT-WEIGHT: bold; FONT-SIZE: 14pt; BACKGROUND: #807fff;  COLOR: #0000FF; FONT-FAMILY: Verdana, MS Sans Serif, Arial CE, Arial, Helvetica

</STYLE>

to samo, co w 8.

12.

</HTML>

<center>

<script langu.......

coś po HTML jest ładowane i na dodatek znacznik <CENTER>?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie