Skocz do zawartości

Zarobki a tematyka strony


Gonzo23

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w tej chwili 3 serwisy

-jeden to tematyka bardzo szeroka i ogólna, głównie rozrywka - zarobki ok. 0,15-0,30$ za klik

-drugi to tematyka muzyczna - zarobki strasznie niskie ok. 0,01 -0,12$ za klik

-trzeci to chyba najbardziej obiecujący - tematyka finansowa, rachunkowość, bankowość ekonomia, niestety zarobki też niskie, 0,02 - 0,25

Reklamy są umieszczone zgodnie ze wskazówkami optymalizacyjnymi

Jak to jest więc że niektórzy mają strony niemal zupełnie bez treści, sami w nie klikają (znam osobiście taki przypadek) i google płaci im nawet 1$ za klik ?

Zawsze myślałem że na stronie z tematyką bankowo -finansową stawki za kliknięcia są wyższe od przeciętnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w tej chwili 3 serwisy

-jeden to tematyka bardzo szeroka i ogólna, głównie rozrywka - zarobki ok. 0,15-0,30$ za klik

-drugi to tematyka muzyczna - zarobki strasznie niskie ok. 0,01 -0,12$ za klik

-trzeci to chyba najbardziej obiecujący - tematyka finansowa, rachunkowość, bankowość ekonomia, niestety zarobki też niskie, 0,02 - 0,25

To dobre ceny za klik ( w punkcie 1 i 3). Nawet dziwi mnie, ze w branży rozrywkowej takie wysokie ceny klików są.

Jak to jest więc że niektórzy mają strony niemal zupełnie bez treści, sami w nie klikają (znam osobiście taki przypadek) i google płaci im nawet 1$ za klik ?

Takie klikanie zapewne kończy się szybko banem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart pricing to jest algorytm który ocenia wszystkie strony emitujące reklamy google dlatego nie można mówić o jego nakładaniu. Strona musi zdobyć zaufanie żeby mieć dobre stawki.

Smart pricing to mechanizm, który zmienia ceny za kliknięcie tak, by wynagrodzić reklamodawcy kiepską konwersję z przekierowanego ruchu.

Jeśli ktoś ma kiepską stronę i kiepskich czytelników i przez to reklamodawcy mają małą sprzedaż (konwersję), na całym jego koncie jest włączany smart pricing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart pricing to mechanizm, który zmienia ceny za kliknięcie tak, by wynagrodzić reklamodawcy kiepską konwersję z przekierowanego ruchu.

Jeśli ktoś ma kiepską stronę i kiepskich czytelników i przez to reklamodawcy mają małą sprzedaż (konwersję), na całym jego koncie jest włączany smart pricing.

dlatego warto używać kilku kont adsense :-)

Czy dobrze zrozumiałem?

Mam kilka "fajnych" stron i jedną z minimalnym ruchem. Załóżmy, że ta jedna strona zasłużyła na smart pircing.

Rozumiem zatem, że na wszystkich innych stronach kliknięcia również będą niżej opłacane, tak?

I drugie pytanie: co charakteryzuje stronę, która podpada pod smart pircing?

I trzecie pytanie: załóżmy, że moja żona założy sobie konto adsense, do niej przeniosę "kiepskie" strony. Czy Google nie obrazi się, że kiedyś na tych stronach były reklamy z mojego konta a teraz są z konta, na które użytkownik loguje się z tego samego komputera? Rozumiecie, z jednego kompa loguję się na dwa różne konta adsense i do tego, nowe konto przejęło strony ze starego.

Pytam o to, bo w ostatnich dniach mam prawie wszystkie kliki w cenie 0,01$ - zastanawiam się czy ti nie jest przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego warto używać kilku kont adsense :-)

Mogę założyć kilka niezależnych kont adsense na dokładnie te same dane osobowe, z podpiętym tym samym numerem konta a google nie będzie miało nic przeciwko? Do tego ban na jednym koncie nie powoduje bana na drugim?

Sprawdź liderów systemów wymiany linków:

linkme.pl (stały), gotlink.pl (rotacyjny)

alexain.jpgalexaol.jpgalexaat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten "mechanizm" działa od jakiegoś czasu na wszystkich kontach ad-sense i automatycznie ustala stawki za klik, biorąc pod uwagę wiele czynników. Jak sama nazwa mówi jest to system "inteligentnej wyceny" i nie zajmuje się on tylko obniżaniem stawek on je reguluje a zmiany są wprowadzane w trybie 7 dniowym.

Mogę założyć kilka niezależnych kont adsense na dokładnie te same dane osobowe, z podpiętym tym samym numerem konta a google nie będzie miało nic przeciwko?
Nie możesz mało tego podobno jak masz stałe IP to ie założysz 2 konta z tego samego IP na którym założone było poprzednie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze zrozumiałem?

Mam kilka "fajnych" stron i jedną z minimalnym ruchem. Załóżmy, że ta jedna strona zasłużyła na smart pircing.

Rozumiem zatem, że na wszystkich innych stronach kliknięcia również będą niżej opłacane, tak?

Owszem.

I drugie pytanie: co charakteryzuje stronę, która podpada pod smart pircing?

Słaba konwersja dla reklamodawcy z przekierowanego z tej strony ruchu.

Po samej stronie nie da się poznać.

Ten "mechanizm" działa od jakiegoś czasu na wszystkich kontach ad-sense i automatycznie ustala stawki za klik, biorąc pod uwagę wiele czynników. Jak sama nazwa mówi jest to system "inteligentnej wyceny" i nie zajmuje się on tylko obniżaniem stawek on je reguluje a zmiany są wprowadzane w trybie 7 dniowym.

Przypuszczam, że ta regulacja polega wyłącznie na obniżaniu stawek.

I rzeczywiście, smart pricing jest przeliczany co tydzień. Jeśli w ubiegłym tygodniu Twoje strony przekierowały do witryn reklamodawców kiepski ruch, na następny tydzień masz włączony na koncie smart pricing. Z moich informacji wynika, że jeśli jest włączany / wyłączany, to w soboty. :P

Chociaż pewnie smart pricing nie działa na zasadzie "włączony / wyłączony", tylko wciąż na bieżąco reguluje (obniża odpowiednio) ceny CPC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawdę uważacie, że na wskaźnik konwersji ma wpływ tylko strona na której umieszczane są reklamy? Dla przykładu, jest reklama "SUPER OFERTA iPod za 99 zł", ludzie klikają w nią jak opętani, a okazuje się, że ipod jest na raty i podana kwota, to pierwsza rata, a całkowita cena jaka trzeba zapłacić za ipoda wynosi 3 tysiące zł. No sorry, ale ja się nie dziwię, że oni mają kiepską konwersję. Ale co tam, konwersja jest słaba, więc Smart Pricing obniża stawki. To trochę chore, nie uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawdę uważacie, że na wskaźnik konwersji ma wpływ tylko strona na której umieszczane są reklamy? Dla przykładu, jest reklama "SUPER OFERTA iPod za 99 zł", ludzie klikają w nią jak opętani, a okazuje się, że ipod jest na raty i podana kwota, to pierwsza rata, a całkowita cena jaka trzeba zapłacić za ipoda wynosi 3 tysiące zł. No sorry, ale ja się nie dziwię, że oni mają kiepską konwersję. Ale co tam, konwersja jest słaba, więc Smart Pricing obniża stawki. To trochę chore, nie uważacie?

mylisz sie :D tu nie chodzi o tresc reklamy, tylko skad masz ruch, kto klika na te reklamy i jaka daje wlasnie konwersje !! ktos kto daje taka kampanie jak podales, to ma wliczone, ze konwersja raczej bedzie slaba, i liczy sie ztym !!! smart pricing w 99% dotyczy sie stron MFA

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smart pricing to mechanizm, który zmienia ceny za kliknięcie tak, by wynagrodzić reklamodawcy kiepską konwersję z przekierowanego ruchu.

Jeśli ktoś ma kiepską stronę i kiepskich czytelników i przez to reklamodawcy mają małą sprzedaż (konwersję), na całym jego koncie jest włączany smart pricing.

Pojawia się pytanie: jakim cudem Google zna współczynnik konwersji z kliknięć?

Poczytałem chwilę o tym i prawdopodobna odpowiedź jest że nie zna, zgaduje. Moim zdaniem to znaczy że Google mniej lub bardziej arbitralnie dopasowuje reklamy do strony a co za tym idzie stawki za reklamę. Byłoby miło znać czynniki które wpływają na to dopasowanie.

Googlemon - monitorowanie pozycji w Google

masaż Lublin | szukasz hotelu w Lublinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności