Skocz do zawartości

Skuteczne zdefiniowanie slow kluczowych, pomocy


Krzysztof_

Rekomendowane odpowiedzi

słowo kluczowe = dopasowanie przybliżone

"słowo kluczowe" = dopasowanie do wyrażenia

[słowo kluczowe] = dopasowanie ścisłe (tylko ten termin)

-słowo kluczowe = nie dopasowuj tego terminu

Witam

Tak jak wyzej google podaje. Ale mozna prosic o przyklady kiedy dane slowo kluczowe sie zalapie na dane dopasowanie?

Mam firmę meblarska z pewnego dużego miasta. Wpisuje w adWords:

"Meble Miasto"

To mi nie zalapie jak ktos wpisze: meble dzieciece miasto a to mnie interesuje, wiec takie slowo kluczowe musze jeszcze rozszerzyc innymi.

A jak wpisze slowo kluczowe jako

Meble Miasto - czyli bez " "

To mi zlapie nawet najwieksze gowna jak ktos wpisze w google: meble sprzedam Miasto (sprzedam zabloowalem juz ale takich wyrazow sa setki)

A o co chodzi jak wpisze w adWords:

[meble miasto] ? Co musi wpisac uzytkownik by sie reklama wyswietlila a wpisanie czego nie spowoduje pojawienia sie reklamy w tym przypadku?

-----

Ogólnie to chciałbym aby reklama TYLKO pojawiala sie jak jest slowo meble (dowolnie odmienione) i miasto (tez dowolnie odmienione) czyli np:

user wpisuje w googla: firmy meblarskie w miescie

Tak, wiem ze google ma liste slow blokujacych pojawianie sie rekalmy - ban liste, ale z tej listy cwaniaki nie odmieniaja wyrazow automatycznie, musze wszystkie odmiany /bez/z polskimi literkami dodac. W przypadku dopasowania przyblizonego juz odmieniaja by wiecej ludzi kliknelo.

Liste mam 500 wyrazow ponad i nadal pojawiaja sie nowe falszywe kliki ala szuka koles: meble rzezby miasto - dodalem slowa "rzeźby" i "rzezba" juz do banlisty, nie wiem co jeszcze powoduje pojawianie sie reklamy i obniza mi CTR - nie widze tych slow jesli ktos nie kliknie i nie zlapie go w statystykach.

Nie ma takiej opcji bym okreslil ze moze byc cokolwiek wpisane ale muszą w tym zawierać się dwa słowa dowolnie odmienione wpisane w googla?

A jak działa:

-słowo kluczowe = nie dopasowuj tego terminu

Moze ktos podac przyklady dla Meble Miasto - kiedy to zadziala a kiedy nie, jak to dziala, przy czym sie podaje tego minusa, przeciez to mi wyglada na liste slow wykluczajacych ale wpisuje sie to w inne miejsce przeciez!

Dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziles koszta za slowo kluczowe moze po prostu za malo dajesz ???

SNU: dzieki, wlasnie czytam, ile tej wiedzy tam jest boze... glowa mala. Wlasnie generuje raport i juz widze syfne slowa ktore musze wykluczyc.

mehow: Mam duze sumy ustawione za klikniecie. Nie ma komunikatu ze stawka za mala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli uzyjesz frazy bez niczego to oznacza 'broad match' czyli reklama wyswietli sie przy jakimkolwiek slowie w ktorym bedzie to uzyte w jakiekolwiek konfigoracji. Np. wpisz: go*****y hosting :) i zobaczysz mase reklam hostingowych. Ma to swoje dobre i zle strony. Jesli chcesz byc bardziej konkretny to wpisz to w jako 'prase match' czyli "jakas fraza". To oznacza, ze w zapytaniu musi sie znalezc to co podalismy. Czyli w tym przypadku jesli ktos wpisze: jakas fajna fraza to nasza reklama sie nie wyswietli ale jesli ktos wpisze: jakas fraza fajna to juz tak bo znajduje nasze slowko. Jesli chcesz zeby Twoje reklmy wyswietlaly sie tylko i wylacznie na konkretne slowo to uzyj [jakas fraza]. Wtedy jakakolwiek inna niz podana kombinacja nie odpali reklamy.

Slowa negatywne (czyli z minusem) dzialaja na identycznej zasadzie.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności