Skocz do zawartości

Optymalizacja duzego serwisu


seba17

Rekomendowane odpowiedzi

Duzy serwis.

A. Dobra mapa strony

B. Zmienny title, meta i desc na podstronach zgodny z trescia strony.

Wiec podam przyklad. Masz produkty, artykuly czy cokolwiek na

podstronach. W bazie danych masz jakies info o tym wrzucasz to

w title plus standardowe title do tego powtarzasz to w desc i meta

plus standardowe meta i desc (moze byc duze) i to wszystko z dwa

razy powtarzasz na www w roznych miejscach.

Do tego linki do tych podstron z anchorem odpowiadajacym title itp

na mapie lub gdzie indziej.

A strone glowna linkujesz z mieszanym anchorem nie jednolitym i jak

zdobedziesz odpowiednia ilosc linkow masz bardzo szeroki zakres

keywordow z ktorych lapiesz odwiedziny

Check email deliverability tool Maildog

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melass masz racje przykład możesz zobaczyć tutaj:

www.city4you.pl/pozycjonowanie.html

co prawda nie optymalizowałem jeszcze tego całkowicie ale

zostasowanie:

TiTLE - słowa kluczowe ściśle powiązane z wyszukiwaną podstroną. powtórka 2 razy.

DESCRIPTIONS - scisle dopasowane chyba 3 razy .

KEYWORDS Ścisle dopasowane do kazdego zapytania pow. 4

owszem jeżeli występują.

Póżniej jest wynik wyszukiwania.

Po prawej stronie znajdziesz ściśle dopasowane linki do podstron ściśle związane z tematyką danej podstrony.

Teraz wystarczy dodać jakies h, boldy itp i lata.

Takie zastosowanie można zrobić w każdym serwisie ;).

Baza słów podpowiedzi jest rozwijana i budowana ściśle o to co jest faktycznie wpisywane w wyszukiwarkach, nie są to słowa przypadkowe tylko faktyczne podobne zapytania składane przez użytkowników do wyszukiwarek.

Tak więc zoptymalizowanie serwisu można wykonać na mase spososbów a metatagi uważam że także mają swoją wagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaneim meta są bardzo ważne, ktoś tu kiedys wspominał, że najpierw jest brane 1000 stron do których prowadzą linki a potem dopiero inne aspekty.

A jednak mam masę fraz... np: jak pokazuje allinanchor: ok.200wyników. około 1000 000 wyników w ogóle.

A dopasowanym tytułem, description i keywords jestem w pierwszej 10, do podstrony nie prowadzą żadne linki, więc jednak content czasami wygrywa z linkami.

Tak naprawdę to biorąc wszystko do kupy, to z takich z optymalizowanych za pomocą meta podstron jest więcej wejść niż z tych pozycjonowanych.

Raczej ilość wejść do serwisów www jest zazwyczaj uzależniona od niszowych fraz i meta bardzo w tym pomaga.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beha, tak dla niszowych tak i generuja spory ruch.

Ale linki także są ważne, małe serwisy pozycjonuje się inaczej i duże inaczej, wiem że może niema się czym chwalić ale wiem że przy serwisie indeks 20 kola, dobra optymalizacja ilość wizyt nie odsłon to około 100-150 tys miesięcznie.

Tak więc to wszystko zależy do tego co chcemy osiągnąć ważne aby tylko nie przesadzić :-) z optymalizacją bo widziałem już maniaków z dziwnymi sekcjami w head :-), nagłówkami :-) masą altów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dużym serwisie dobrze jest też puścić trochę rotacyjnych linkówz innego dobrze zaindeksowanego serwisu, i dla niszowych fraz ten jeden czy dwa linki dają bardzo dużo, przy sprzęgnięciu tego wszystkiego ze skryptem do generowania mapy strony i wyciąganiu title można osiągnąć bardzo wiele bardzo małym wysilkiem pozycjonerskim.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności