Skocz do zawartości

Czy zalożyć nową domene (na starej filtr)

niezly_kr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Miałem spore problemy ze stronami (lekki duplikat i linki), strony poprawiłem, google na nowo zaindeksowało je ale nie idzie je znaleźć na żadne słowo kluczowe w google.

Domeny mam na ovh.org, więc zastanawiam się czy nie będzie lepiej i szybciej założyć nowe domeny, przekopiować strony na serwer i zgłosić do google niż czekać na cud aż google usunie filtr (jeśli to filtr).

Jak to ma sens to czy stare mam usunąć i czy to wystarczy by google nie potraktowało ich jako duplikat ?

Poradźcie coś proszę.....

najlepiej założyć nową domenę, przenieść zawartość strony na nową domenę a na starej zrobić przekierowanie..... tak ?
Zastanowić się dlaczego domena dostała bana i starać się tego unikać. Jak boisz się duplikatu to zmień trochę zawartość strony.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

Zastanowić się dlaczego domena dostała bana i starać się tego unikać. Jak boisz się duplikatu to zmień trochę zawartość strony.
Dokładnie tak :)

Nie jestem w stanie pojąć czemu ciągle się przenosi stronę z jednej domeny na drugą :) Tak jak w przypadku filtra można być wylosowanym w googlelotku i nie ma żadnych podstaw, żeby sobie na filtr zasłużyć to w przypadku bana już podstawy są - rzucająca się w oczy niezgodność z regulaminem wyszukiwarki :(

Przenosząc wszystko na nową domenę bez zmiany strony można czekać na kolejnego bana i planować nazwę nowej domeny ;)

Polecam sprawdzić co było nie tak ze stroną (tak rzetelnie) zoptymalizować stronę pod dane hasła, może zgłosić o ponowne rozpatrzenie do google i poczekać (w cierpliwość trzeba się uzbroić przy tej profesji). Jeżeli to nic nie da wtedy stosować przekierowanie na nową domenę, ale nie wcześniej (bo problemy mogą wrócić) :)