Skocz do zawartości

google analytics i takie coś


k3rn3l

Rekomendowane odpowiedzi

Teoretyzuję, nie sprawdzałem tego w praktyce, ale czy nie można zrobić tak: Zakładasz nowy profil dla witryny, nakładasz na niego filtr na Skierowanie i użytkownikowi udostępniasz tylko ten profil z filtrem.

Pozdrawiam, daj znać jak uda Ci się znaleźć rozwiązanie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Rozwiązanie podane przez kolegę będzie działać.

Typ filtru: Filtr niestandardowy: Uwzględnij

Pole filtru: Skierowanie

Wzorzec filtru:^jakastrona\.pl/cos\.html$

2. Możesz wykorzystać raporty niestandardowe w Google Analytics i stworzyć raport wysyłany na maila uwzględniający jako "wymiar" metrykę "Ścieżka odesłania" (podajesz nazwę bez hosta) i jako charakterystyki te mierniki, które chcesz pokazywać w raporcie

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to różnie bywa z tym odświeżaniem danych. Zaobserwowałem u mnie opóźnienie około 1 godziny.

Sprawdzić to możesz w dziennym raporcie godzinowym. Do analizy zaznacz tylko dzisiejszy dzień i zobacz z jakiej godziny masz ostatnie wejścia. Warunkiem jest pewność, że w danej godzinie faktycznie ktoś jest, ale to możesz nawet sam generować.

Ciekawe rozwiązanie problemu udostępniania. Brawo za pomysłowość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa.

Zatem opiszę jak to zrobiłem, może w przyszłości się komuś to przyda.

1. Skonfigurowałem nowy profil.

2. Ustawiłem typ filtru niestandardowy.

3. Pole filtra - "Identyfikator URI żądania"

4. "wzorzec filtru" - dopasowałem do wywoływanego URL'a (można wyrażenia regularne).

Takie ustawienie pomogło zmierzyć ruch tylko w/g określonych parametrów i można ten profil udostępnić dla konta X.

Wcześniej nie miałem takiego problemu bo korzystałem z własnego systemu do mierzenia klikalności. Niestety portal z którym będę współpracować (kampania banerowa przed świętami) chcieli mieć skonfiguowane analytics do mierzenia ruchu.

Marketing w sieci - da się ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności