Skocz do zawartości

Ban na SWLe?


OSM

Rekomendowane odpowiedzi

Większą rolę niż te bany odegra pewnie panika.

Jak dużo ludzi spanikuje i wywali linki swli ze stron, które są cokolwiek warte i zostaną same śmietniki, to już googlowi pójdzie z górki.

W mojej opinii skuteczność niektórych swli znacznie spadła w stosunku do okresu sprzed kilku miesięcy ale nie jest jeszcze tak źle.

Jeśli rozwiążą "problem" z swlami to zrobią sobie następny, bo nie wątpię, że prędzej czy później ktoś wpadnie na coś nowego, co będą musieli najpierw wykryć a potem odkryć jak sobie z tym poradzić. To się nazywa ewolucja i tego się nie da zatrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Gielo ma rację - swl'e przeszkadzają nie googlarce, tylko niektórym ludziom.

Uważasz, że google spokojnie stoi z boku i patrzy jak ktoś mu łyka jego kasę?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tanieje pozycjonowanie to co staje się drogie?
Jak tanieje pozycjonowanie to większej liczbie firm się ono opłaca, kiedy będzie drogie to liczba firm się zmniejszy i nie koniecznie skorzysta z reklamy w AdWords które może wtedy stać się droższe z powodu napływu reklamodawców i podbijania stawek. Więc nie jest wcale takie oczywiste że Google zarobi więcej kiedy zlikwiduje pozycjonowanie, przy drogiej reklamie firmy zaczną szukać innych kanałów dostępu do klienta co może być nawet niekorzystne dla Google.

Żeby jakakolwiek firma się reklamowała/pozycjonowała to musi się jej to opłacać.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pozycjonowaniu jest 10 wolnych miejsc wątpię żeby były oferty top20 czy top30 wiec liczba klientów jest mocno ograniczona , już dziś sklep który chce wiząsc hasło bielizna ani nie weźmie pozycjonowania ani nie użyje adwords idzie na allegro , i w tym właśnie wyścigu allegro wygra zawsze

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie było kto traci? Jeżeli tanieje pozycjonowanie logiczne jest, że spada globalna liczba reklam w AdWords. Gdybanie co się stanie gdy pozycjonowanie będzie drogie nie ma tu znaczenia. Tańsze w skuteczności pozycjonowanie od reklam to strata google.

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawo popytu i podaży mówi, że w warunkach niezmienności innych zjawisk rynkowych popyt zmienia się z reguły w odwrotnym, a podaż w tym samym kierunku, co cena. Nadwyżka popytu nad podażą powoduje wzrost ceny, nadwyżka podaży nad popytem jest przyczyną spadku ceny.

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze jeszcze byc jeszce tak ze towar średni staje sie luksusowym pomimo wzrostu ceny - ale to wyjatek.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ że tu masz do czynienia z bardziej skomplikowaną sytuacją:

adwords -> adsense, pozycjonowanie -> adsense, pozycjonowanie -> adwords, adwords -> adsense

tanie pozycjonowanie -> zwiększa rynek reklamy przez adsense -> tani i skuteczny adwords

drogie pozycjonowanie -> mniejszy rynek reklamy -> drogi i mniej skuteczny adwords

itd etc

I pamiętaj o tym że o ile na rynku wyników organicznych google jest monopolistą, na rynku reklamy w internecie już nie jest ;)

e: czyli z tego wynika że najlepszą opcją jest to żeby ci którzy używają adwords nie dostali się przypadkiem do top10 a w top10 było samo MFA :P

Może to jest głupie ale z punktu widzenia popytu i podaży .... ?

nihil fit sine causa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ że tu masz do czynienia z bardziej skomplikowaną sytuacją:

adwords -> adsense, pozycjonowanie -> adsense, pozycjonowanie -> adwords, adwords -> adsense

nku wyników organicznych google jest monopolistą, na rynku reklamy w internecie już nie jest ;)

Bardziej skomplikowaną od czego? Od rynku?

Bogusław Senator, firma Poczta Kwiatowa INC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności