Skocz do zawartości

host24 - Wasze opnie


Lambar

Rekomendowane odpowiedzi

mam tam konto i troche sie wystraszylem :) dziala bardzo dobrze bylo kilka dni gdzie miala byc niby porzeprowadzka bo nagle zaczol byc malo stabilny serwer na ktorym akurat mialem konto ale ani wczesniej ani pozniej po tej wpadce nie bylo problemow i bylem baaardzo zadowolony musze przyznac. Ale admin to sobie troche olewa klientow czesto jak ich o czym inforumuje nie dostaje jakiejkolwiek odpowiedzi czasem pisze po 2 razy, admin sie ukrywa na gg (na poczatku bylo super kontakt na gg) teraz zmienil status zeby pytania slac na maila a sam sie ukrywa (ci co nie uzywaja gg widza kiedy sie ukrywa) :)

Pozdrawiam, breja

wl4u3.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie to zart zeby admin sie ukrywal powinien na stronie jasno miec napisane w jakich godzinach pracuje i przestrzegac tego to jest oznaka szacunku dla klienta oraz wydzielenia czasu pracy od czasu wolnego. Z drugiej strony troche go rozumiem zapewne wiekszosc jego klientow to malolaci a oni chcieliby za 5pln support 24/7 itp. Wogle masakra ludziom sie w glowach poprzestawialo chcieliby kontaz ruchem 100GB i to za 5 pln na rok i pomoca admina o kazdej porze dnia i nocy, tylko w tym momencie koles musial by dokladac do interesu (koszty lacza lub ruchu) oraz nie miec wlasnego zycia. Osobiscie tylko czekam jak niedlugo wiekszosc hostingow na "dedykach" padnie z hukiem. to tylko kwestia czasu... Sam kiedys mialem wlasny hosting i liczylem ze zostane pracodawca itp. ale w pore zrozumialem ze nie da sie hostingu sprzedawac za pare czy parenascie pln na rok oraz ze nie mozna dawac ruchu po przyslowiowe 100GB (liczac na overselling bo trafi sie czub co to bedzie zajezdzac). Swoj serwer prowadzilem przez 4 miesiace wsumie i to byla katorga dla mnie po 1 miesiacu liczylem ze to poczatek i dlatego mam tylko 2 klientow i jakos to bedzie 2 miesiac nieznaczna poprawa wplywow 3 miesiac sporo ludzi juz przychodzilo ale pracy zaczelo byc coraz wiecej (siedzialem po 12 h na dobe przed kompem) w 4 juz po okolo 14-16 h na dobe i tu juz zrezygnowalem zarabialem moze z 300 pln na miesiac siedzac po 14-16 h na dobe to juz bylo ponad moje sily i stwierdzilem ze oddam komu innemu klientow i oleje ten hosting. Od tamtej pory powiedzialem sobie ze nie otworze juz taniego hostingu NIGDY, dlaczego? Dlatego, ze nie mialem satysfakcji z pracy, bylem wykonczony psychicznie, bylem wyalienowany z normalnego spoleczenstwa siedzac przed wirtualna maszynka po tyle godzin i nie majac kontaktu normalnie z ludzmi. Dlatego jak hosting to conajmniej za male konto np 100mb/2-5gb ruchu za okolo 100 na rok (mniej sie nie oplaca) i wiem jeszcze jedno jak pisze mi ktos ze w hostingu najdrozszy jest transfer to krew mi sie gotuje bo najdrozsza jest pomoc techniczna siedzenie po tyle godzin i czekanie ze jakis klient "nierozgarniety" bedzie sie po raz 1000 pytal jak wgrywa sie po FTP (bo na googlach ciezko poszukac) czy moge mu pomoc zalozyc to czy tamto itp... to jest najwiekszy koszt...

pozdrawiam i mozecie prawdopodobnie odniesc to do host24

(zreszta znam wlasciciela :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam.

Moja przygoda z host24 niestety nie byla mila. Wykupilem u nich konto jakis miesiac temu, pieniazki wplacilem i mialo dzialac. Dzialalo moze tydzien. Od tamtej pory stronka sie nie wyswietla, i nie moge sie nawet zalogowac do panelu konfiguracyjnego. Kontaktowalem sie z host24 telefonicznie i przez gg. Telefonu nigdy nikt nie odebral, a na gg raz ktos sie laskawie odezwal. Mialo byc zrobione tego samego dnia. Dzis mija tydzien od tej obietnicy i nie widac efektow. Tak wiec nikomu nie polecam tej "firmy", chyba ze ktos lubi sie denerwowac i napychac zlodziejom portfele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

Głównym kanałem kontaktu z naszą firmą jest nasz adres e-mail dostępny na stronie. W chwili gdy Pan dzwonił, możliwe że nie było akurat możliwości odebrania telefonu. Co do gg, wyraźnie w statusie jest opisane, iż kontakt poprzez adres e-mail. Żadnej wiadomoście e-mail nie zostawiamy bez odpowiedzi i gdyby wysłał Pan do nas swoją wiadomość z opisem problemu, napewno zostałby on rozwiązany już dawno temu. Nie wiem nawet z kim mam przyjemność oraz o jakie konto chodzi. Nie życzę sobie nazywania nas złodziejami. Zgodnie z regulaminem, gdy nie jest Pan zadowolony z naszych usług może Pan w każdej chwili zrezygnować, szczegolnie gdy jak Pan twierdzi nie dotrzymalismy umowy i nie zapewniamy Panu stałego dostępu do usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z tanich hostingów .. chciaż "główny" serwer mam "droższy" :-). Generalnie tam gdzie jest np.: dobrze skonfigurowany Cpanel nie ma potrzeby korzystania z supportu .. ale mam też jedno konto "za dychę" gdzie kolo musi mi ręcznie zakłądać bazę danych Mysql - nie polecam. Jak skonfiguruję wszystki konta może zrobie jakąś tabelkę z hostingami za do 30 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

w zwiazku z licznymi zapytaniami kierowanymi do biura easyISP.pl przez uzytkownikow www.host24.pl informujemy, ze :

www.easyISP.pl nie przejelo www.host24.pl tylko zgodzilo sie dohostowac konta klientow www.host24.pl do konca ich okresu abonamentowego, jednym z warunkow jest jednak samodzielne przeniesienie danych na serwery www.easyISP.pl przez klientow www.host24.pl . easyISP.pl nie bierze odpowiedzialnosci za dzialanie poprzednich serwerow www.host24.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14 sierpnia 2005 roku firma Best Media właściciel serwisu internetowego host24.pl zaprzestaje świadczenia usług hostingowych. Chcąc być w porządku do każdego z klientów proponujemy przejście Państwu do firmy easyISP.pl, która zgodziła się utrzymać konta naszych klientów do końca okresu abonamentowego. Serwery host24.pl przestaną funkcjonować dnia 30 września 2005 r. Wszystkich klientów, którzy chcą otrzymać konto w firmie easyISP.pl prosimy o kontakt na adres e-mail: info@host24.pl. W przypadku braku odzewu do dnia 25 września 2005 r. uznamy, iż klient rezygnuje z konta oraz godzi się na utratę wykupionego okresu abonamentowego.

Firma easyISP.pl nie ponosi odpowiedzialności za problemy z serwerami należącymi do firmy Best Media. Chcąc zachować porządek, prosimy również o nie kontaktowanie się z firmą easyISP.pl do czasu, kiedy nie zostanie aktywowane dla Państwa konto na serwerach tej firmy.

Jedynym kanałem kontaktu z firmą Best Media jest adres e-mail: info@host24.pl. Jeszcze raz prosimy o nie zwracanie się z problemami na serwerach host24.pl do firmy easyISP.pl. Firma ta niema wpływu na działanie tychże serwerów.

Dziękując serdecznie za współpracę, życzymy Państwu wielu sukcesów.

Pozdrawiamy zespół host24.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności