Skocz do zawartości

Forum i prośba o ocenę pozycji w wyszukiwarkach.

wolfzone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Prowadzę własne forum i w związku tym mam prośbę. Zaznaczę od razu że nie znam się na pozycjonowaniu.

Proszę o ocenę pozycji w google forum i ewentualne porady. Oto dane:

adres: https://wolfzone.pl

Pagerank :

2

Alexa Rank :

9,213,006

Katalog DMOZ :

Nie

Katalog Yahoo :

Nie

Backlinks Google :

130

Backlinks Yahoo :

13,952

Backlinks AltaVista :

15,100

Backlinks AlltheWeb :

18,300

Ilość podstron :

1,260

Wiek domeny :

1 rok, 333 dni

Z góry dziękuję.

Każdy ma swoją ulubioną pozycję ;)

A tak całkiem na serio, jeżeli pytasz czy dana pozycja jest dobra czy zła, mógłbyś chociaż napisać które frazy/hasła kluczowe Cię interesują :D te: "filozofia, wilki, ateizm, ezoteryka, wiara, socjologia, patriotyzm, nietzsche, forum dla inteligentnych" czy jakieś inne :P

Prowadzisz "forum dla inteligentnych" więc zadawaj konkretne pytania :)

Pozdrawiam :)

Dziękuję, że chociaż jedna osoba odpowiedziała normalnie. Co do pozostałych wypowiedzi to tutaj wyśmiewacie nowicjuszy i udajecie wielkich panów, a jakby taki początkujący wyłożył wam parę złotych i zapłacił to gadka była by zapewne inna.

W końcu to dział dla nowicjuszy...

A moje pytanie nie dotyczyło pozycji na dane frazy. Być może źle się wyraziłem. Chodziło mi o ogólną analizę, ocenę kondycji samej strony z punktu widzenia doświadczonego pozycjonera. Czy coś zmienić w słowach kluczowych? Jakieś rady odnośnie pozycjonowania takiej tematyki itp. Ja się tym nie zajmuję więc nie wiem.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie