Skocz do zawartości

[opinia] group5.pl


Bartłomiej Kasprzak

Rekomendowane odpowiedzi

Ja posiadam serwer z pakietu:

https://group5.pl/?go=hosting-hosting-dedykowany

I nie mam zastrzeżeń zarówno od strony technicznej, ani od strony obsługi.

https://www.punktseo.pl/darmowe-bonusy/ << rozdaje: kody do katalogów firm, kody rabatowe, szablony ZennoPoster ! |---| Moje strony: https://www.s90.pl/pozycjonowanie/ | https://www.seo-stat.pl - zapraszam.                                                                                                                                                                                          

seo-stat-logo.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Miałem nie odpisywać gdyż już panu udzieliłem odpowiedzi na email który pan napisał, ale skoro próbuje pan "odwracać kota ogonem" to odniosę się do zaistniałej sytuacji.

Konto użytkownika zostało sprawdzone pod kontem zgodności z regulaminem, po analizie zawartości okazało się, że jest ono pełne plików archiwów zip/chd, które są przeznaczone do pobierania ze specjalnie przygotowanej strony zawierającej linki do tychże plików.

Regulamin webhostingu określa jasno iż tego typu strony nie mogą być utrzymywane na naszych serwerach - o czym pan dokładnie wie gdyż zapoznał się pan z regulaminem naszego webhostingu.

Został pan poinformowany o łamaniu regulaminu i o tym iż ma pan 7 dni na dostosowanie konta do wytycznych regulaminu, ale pan zamiast dostosować się do otrzymanych informacji woli rozpisywać się po forach internetowych jacy to źli w group5.pl bo mi zwrócili uwagę.

PS.

"NIE POLECAM! Za tą cenę można kupić każdy inny, również limitowany w rzeczywistościhosting, ze znacznie lepszym panelem administracyjnym." Konto jest obsługiwane za pomocą DirectAdmina przez znaczną większość klientów uważany za jeden z najrozsądniejszych pod względem funkcjonalności paneli administracyjnych.

Jak dla mnie to tylko bełkot. Zapis w regulaminie jest mało precyzyjny np. zabronione jest również archiwizowanie na serwery group5.pl innych serwerów lub stron internetowych.

Co to znaczy innych serwerów i jak to jest regulowane? Jak dla mnie jest to tak wieloznaczny zapis że równie dobrze można według uznania zabraniać lub zezwalać co klient może trzymać na serwerze.

Sposób przedstawienia oferty na zasadzie *bez limitów w tym przypadku jest tak mało profesjonalny że nie bierzemy ją pod uwagę. Sądzę że oferta znajdzie spore zainteresowanie u pozycjonerów amatorów, studentów i firm jednoosobowych będących na garnuszku rodziców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki ale możesz sprecyzować ten swój "bełkot" gdyż kompletnie nie rozumiem co chciałeś osiągać swoim postem i cytowaniem mojej wypowiedzi sprzed dwóch lat, oraz dlaczego piszesz w liczbie mnogiej?

Poza tym zapraszam do zapoznania się z regulaminem bo dyskutowanie o starym od dawna nieaktualnym jest bez sensu tak samo jak Twój głos w tej dyskusji...

Vogan sp. z o.o.

Rabat -20% na konta hostingowe w Group5 i Altblue dla użytkowników forum. Kod rabatowy: optymalizacja2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

SEO Hosting

Limity, o których informacji na stronie nie znajdziecie, choćbyście się starali:

200k plików

email/1h: 100

Ale tak poza tym, to wszystko w jak najlepszym porządku. Obsługa zdeczkę arogancka, biorąca klienta za idiotę - polska, więc nie ma co się dziwić i oczekiwać cudów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odradzam w 100%.

Wykupiony hosting HD_25

Na początku 2 miesiąca użytkowania zablokowali mi konto informując, ża moja strona przeciąża im struktury (odwiedziny na poziomie 2000 uu dziennie, zero grafiki na stronie, skrypt phpbb, więc trudno aby przeciążyć VPS)

Jako, że zapłacono za 2 miesiace a korzystano z uslug przez miesiac – polowa pieniedzy straacona. NIe zwrocono mi jej

Naprawde nie polecam. Poza tym obsluga klienta bardzo nie mila.

Jak ktos nie chce sie denerwować radzę unikać

jakby ktoś chcial wiedziec wiecej – gerardo1@o2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wierutne kłamstaw...

Pozwolę sobie na zacytowanie siebie z panelu klienta - odpowiedź w dniu wczorajszym:

Po odblokowaniu konta problem nadal występował, tolerowaliśmy to godzinę traktując ten czas jako czas na naprawę i usunięcie problemu. Nie rozwiązano problemu powodującego obciążenie I/O dysków serwera.

Nie hostujemy serwisów powodujących tego typu problemy na kontach Hosting Dedykowany. Dlatego utrzymanie serwisu na naszych serwerach nie będzie w dalszym ciągu możliwe. Nadpłacony abonament zostanie zwrócony na wskazane konto bankowe. Konto zostanie odblokowane w celu wykonania backupu przez klienta. Domeny pozostaną jednak zablokowane na poziomie serwera www.

Oraz dzisiejszym:

Nasza decyzja jest nieodwołalna.

Konto jest odblokowane od wczoraj - można wykonać backup.

Domeny zostały zablokowane na poziomie serwera www. Konta FTP działają także backup można pobrać bez problemu.

Po wykonaniu kopii proszę zgłosić usunięcie konta w uwagach podając dane do przelewu - Panel Klienta > Moje usługi > Szczegóły usługi >> Zgłoś usunięcie

PS konto zostało opłacone w tym miesiącu (faktura z dnia 07/02/2012) więc skąd w treści postu 2 miesiące?

Vogan sp. z o.o.

Rabat -20% na konta hostingowe w Group5 i Altblue dla użytkowników forum. Kod rabatowy: optymalizacja2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze przedstawisz cala rozmowe, a nie wyrwane z kontekstu fragmenty?

Ok, ja to zrobie:

Dział Data Temat Status Priorytet

Techniczny 22/02/2012 15:56 Obciążenie generowane na koncie a106a Zamknięty Wysoki

Pomoc Techniczna 22/02/2012 15:56

W dniu dzisiejszym od około godziny 13 generowane jest znaczne obciążenie spowodowane pracą bazy danych MySQL. Przyczyną może być dokonany INSERT w okolicach godziny 13 - prawdopodobnie związany z instalacją jakiegoś pluginu.

Proszę o jak najszybsze rozwiązanie powstałego problemu.

Pomoc Techniczna 22/02/2012 16:20

Ze względu na generowane obciążenie zmuszeni byliśmy zawiesić jedną z domen na koncie - po usunięciu przyczyn generowanego obciążenia odwiesić domenę można w panelu administracyjnym z poziomu użytkownika.

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Klient 22/02/2012 20:10

odwiesiłam domenę? dlaczego ponownie została zawieszona?

Pomoc Techniczna 22/02/2012 20:29

Po odwiedzeniu konta problem nadal występował, tolerowaliśmy to godzinę traktując ten czas jako czas na naprawę i usunięcie problemu. Nie rozwiązano problemu powodującego obciążenie I/O dysków serwera.

Nie hostujemy serwisów powodujących tego typu problemy na kontach Hosting Dedykowany. Dlatego utrzymanie serwisu na naszych serwerach nie będzie w dalszym ciągu możliwe. Nadpłacony abonament zostanie zwrócony na wskazane konto bankowe. Konto zostanie odblokowane w celu wykonania backupu przez klienta. Domeny pozostaną jednak zablokowane na poziomie serwera www.

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Pomoc Techniczna 22/02/2012 20:30

W załączniku wykres obciążenia I/O generowanego przez konto.

Załącznik

box001.hosting-dedykowany.pl-iostat-day.png box001.hosting-dedykowany.pl-iostat-day.png

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Klient 22/02/2012 21:09

ale to bylo jednorazowe obciazenie wywolane przeze mnie, poniewaz wywolalam pewien skrypt dodajacy informacje do bazy danych. nie zdawalam sobie sprawy, ze to tak obciazy serwer. nie bede odpalac wiecej tego narzedzia. Czy mozemy na tym poprzestac i wrocic do wczesniejszej formy? Sam serwis nie generuje takiego obciazenia

Klient 22/02/2012 21:54

Proszę o odpowiedź bo nie wiem co mam w tym momencie zrobić. To obciazenie bylo naprawde jednorazowe, i wiecej nie bede odpalać tego narzedzia. Naprawde bardzo bym prosila o odwieszenie mojego konta

jak widać totalnie zero wyjasnien, zero odpowiedzi, zero jakiejkolwiek reakcji. totalny "mamciewdupizm" w stosunku do klienta. Brak reakcji do czasu gdy po 26 godzinach rozpoczety zostal kolejny ticket

Dział Data Temat Status Priorytet

Techniczny 23/02/2012 17:50 dlaczego nie odpisujecie Zamknięty Wysoki

Klient 23/02/2012 17:50

prosze o odblokowanie mojej strony. tlumaczylam juz dlaczego spowodowalam przeciazenie. tak sie przeciez nie robi. mam wrazenie ze nie szanujecie panstwo mojej pracy. przeciez do stworzenia tej strony wlozone zostalo sporo pracy i pieniedzy, a wy ja tak z dnia na dzien banujecie. jak nie chcecie jej hostowac - ok, ale przynajmniej dajcie mi kilka dni na jej przeniesienie na inny hosting, tak aby mozna zachowac ciaglosc dzialania strony. Przeciez przeniesienie jej zajmie mi kilka dni - ta jest spora ilosc danych. MOze ktos raczyl by mi odpisac?

----------------------------

IP Address: 83.27.59.62

Pomoc Techniczna 23/02/2012 20:42

Nasza decyzja jest nieodwołalna.

Konto jest odblokowane od wczoraj - można wykonać backup.

Domeny zostały zablokowane na poziomie serwera www. Konta FTP działają także backup można pobrać bez problemu.

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Pomoc Techniczna 23/02/2012 20:47

Po wykonaniu kopii proszę zgłosić usunięcie konta w uwagach podając dane do przelewu - Panel Klienta > Moje usługi > Szczegóły usługi >> Zgłoś usunięcie

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Klient 23/02/2012 21:03

widze, że szacunku dla klienta zero. napisalam powod tej przyczyny, napisalam ze wiecej nie bede wywolywac tego narzedzia. moze by tak jakies uzasadnienie?

PS. nie zostawie tak tej sprawy, bo tak z klientami nie wolno postepowac. doloze wszelkich staran by poinformowac o tej sprawie osoby poszukujace uslug hostingowych, bo to co uskuteczniliscie to sa jakies jaja

PS2 - macie numer konta z ktorego dokonano wplaty i żądam aby w terminie 4 dni roboczych zwrocono mi naleznosc. w przeciwnym razie zglosze zawiadomienie na policje o popelnionym oszustwie

Klient 23/02/2012 21:07

i jeszcze jedno - mi nie chodzi o to ze nie mozna pobrac backupu. chodzi o to ze zablokowaliscie strone, ktora nie ma nic wspolnego z wywolanym narzedziem. przez was trace pieniadze, trace uzytkownikow. trace praktycznie wszytsko.

to ze narzedzie zostalo odpalone z tej domeny to zbieg okolicznosci. moglam odpalic je z innej doemeny i co ewtedy tez pewnie byscie zablokowali strone, tak?

przeciez strona nie ma nic wspolnego z przeciazeniem serwera, a odpalone narzedzie

wiec zachowajcie resztki przyzwoitosci i odblokujcie strone do czasu az sobie ja przeniose gdzies indziej. ona nie przeciaza waszej struktury

Klient 23/02/2012 21:09

i ostatnia sprawa - wszystkie tickety pomocy technicznej zostana upublicznione, aby potencjalni klienci wiedzieli jak moga zostac potraktowani.

jesli ma pan odrobine honoru prosze sie ustosunkowac do mojego stanowiska.

jesli nie

zegnam i nie pozdrawiam

i jak widać nie raczył się ustosunkować. nie odpowiedział na żadne z postawionych pytań. jak znam życie to pewnie teraz zacznie odpowiadać na wszystko bardzo dokładnie, za pośrednictwem forum, aby potencjalni klienci przkonali sie jaki to jest super support w group5... żal.pl

i zeby bylo jasne - w sporze tym nie chodzi o zadne pieniadze ani tym podobne rzeczy.

chodzi tylko i wylacznie o to ze obsluga klienta tej firmy jest nie mila. traktuje klientow z gory, majac ich totalnie gdzies

jesli ktos chce aby nie szanowano jego pracy - prosze skorzystac z uslug group5

jesli ktos opczekuje od firmy hostingowej czegos wiecej - radze unikac. I nie mowie tutaj o jakichs wygorowanych oczekiwaniach. CHociazby uzyskanie jakichkolwiek wyjasnien, ustosunkownaie sie do stanowiska.

ja osobiscie odradzam

i na koniec - w poscie tym nie chodzi mi o to aby ktos przyznawal mi racje lub nie. Zoatal on napisany tylko po to aby poszukujacy hostingu, malo doswiadczeni webmasterzy mogli sie dowiedziec, ze nie warto korzystac uslug group5 bo ich dosyc dluga praca moze zostac zniwelowana przez zadufanego w sobie, nie zwarzajacego na problemy innych kogos kto w tej firmie ma pełnić rolę supportera, a jak widać jego wielkie ego pozwala mu tylko na zachowanie w stylu: "ja jestem pan i władca - nie zawracaj mi xxxx"

a jakby nie patrzec, to klient, który płaci powinien być traktowany z należytym szacunkiem.

takie jest przynajmniej moje zdanie.

mam nadzieje, że ten post pomoże komuś, kto ma dylemat czy wybrać ową "firmę hostingową"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie - lepiej w ramach rewanżu za napisanie prawdy zablokować konto całkowicie w trakcie zgrywania backupu i znowu zmarnować czyjś czas i energie

dzieki

pan z group5 stwierdzil, ze opinuiujac jego firme na forum zastraszam pracownikow i zablokowal moje konto w czesie zgrywania backupu, przez co bezpowrotnie moja strona zostala utracona.

ponizej ticket, ktory zostal rozpoczety po zablokowaniu mojego konta.

temat ticketu nieprzyzwoity, ale poniosly mnie emocje, bo backup zgrywal sie juz 24 godziny i byl na poziomie 60% gdy ten przeuprzejmy pan zablokowal konto

Dział Data Temat Status Priorytet

Techniczny 24/02/2012 16:01 odblokuj konto pajacu Zamknięty Wysoki

Klient 24/02/2012 16:01

dalej zgrywam dane

----------------------------

IP Address: 83.10.60.147

Pomoc Techniczna 24/02/2012 16:06

https://www.group5.pl/regulamin-hd.pdf

Nadużycia

Group5.pl stosuje politykę "zero tolerancji dla nadużyć skierowanych w stronę naszych

pracowników”. W przypadku stwierdzenia stosowania wulgarnego lub obraźliwego języka,

gróźb lub innych działań które można uznać za zastraszanie, stanowi podstawę dla group5.pl

do natychmiastowego zawieszenia lub zakończenia usługi bez refundacji.

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Klient 24/02/2012 16:08

a gdzie ja was zastraszam? niepochlebna opinia na forum sie nie spodobala?

Pomoc Techniczna 24/02/2012 16:09

Temat uważam za zakończony.

Jak oceniasz otrzymaną odpowiedź? Słaba Dobra

Klient 24/02/2012 16:10

czyli nie dasz mi zgrać plikow tak?

wiec jak dla mnie jest to juz szczyt nieprofesjonalizmu.

według tego co ten pan napisal do mnie wczesniej mialam dostac czas na zgranie backupu. a tu co? niepochlebna opinia - no to dobra, zagramy jeszcze bardziej po chamsku.

tak wiec macie obraz tego co moze sie stac, gdy wyrazicie opinie o group5. gorzej niz ACTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żenujące, sami sobie wystawiają opinie. Nie wiem jak to jest, że za granicą kupując jakiś soft/usługę to co się najbardziej rzuca mi w oczy to jakość obsługi/wsparcia... Czuje się, że klient jest najważniejszy. A w Polsce to nawet jak chodzi o nic nie znaczące kwoty to jest jakaś sieczka..

PS: już nie wspomnę, że jakoś w tym topicu przewija się sporo 1/kilku postowych kont:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności