Skocz do zawartości

adwords - wycofanie stawki preferowanego kosztu za klik


bt88

Rekomendowane odpowiedzi

Dostalem dzis takiego maila

Szanowni Państwo,

Pragniemy Państwa zawiadomić, że 26 stycznia 2009 określanie stawki preferowanego kosztu zostanie wycofane jako opcja określania stawek w kampaniach AdWords. Ta zmiana nastąpi dwuetapowo:

(1) Od tej chwili opcja określania stawki preferowanego kosztu będzie funkcjonować dalej w istniejących kampaniach, w których została już wybrana. Nie jest jednak już opcją dostępną dla reklamodawców podczas zmiany opcji określania stawek lub tworzenia nowej kampanii.

(2) Opcja określania stawki preferowanego kosztu zostanie ostatecznie wycofana 26 stycznia. Przed tą datą konieczne będzie przełączenie na inne modele cenowe wszystkich istniejących kampanii korzystających z tej opcji.

Dwie inne opcje określania stawek w AdWords - Optymalizator konwersji i Optymalizator budżetu - stanowią dobre alternatywne rozwiązania dla reklamodawców korzystających z określania stawki preferowanego kosztu. Optymalizator konwersji nadaje się szczególnie dla reklamodawców skoncentrowanych na konwersjach i zwrocie z inwestycji, natomiast Optymalizator budżetu będzie odpowiadać mniejszym użytkownikom, którzy chcą uzyskać maksymalną liczbę kliknięć przy ustalonym budżecie. Więcej informacji na temat tych opcji określania stawek znajduje się na stronie: https://adwords.google.com/support/bin/answ...60673&hl=pl

Informacje na temat sposobu zmiany opcji określania stawek znajdują się na stronie: https://adwords.google.com/support/bin/answ...14616&hl=pl.

Jeśli do 26 stycznia nie wprowadzą Państwo żadnych zmian w istniejących kampaniach korzystających z opcji określania stawki preferowanego kosztu, zostaną one automatycznie przełączone na ręczne określanie stawek. Ostatnie maksymalne stawki CPC lub CPM ustawione przez system preferowanego kosztu zostaną wprowadzone jako nowe stawki określone ręcznie. Od tej pory konieczne będzie ręczne ustawianie stawek.

Postanowiliśmy wycofać opcję określania stawki preferowanego kosztu, ponieważ jest używana przez niewielki odsetek reklamodawców AdWords. Inne formy określania stawek okazały się bardziej popularne. Chcielibyśmy oczywiście zachować wszystkie opcje, ale stwierdziliśmy, że zbyt wiele dostępnych opcji może być dla użytkowników równie mylące i skomplikowane, jak zbyt mało opcji. Ponadto każda opcja określania stawek wymaga dodatkowej złożoności kodu AdWords, zatem usunięcie rzadko używanej opcji pomoże nam dodatkowo uprościć, przyspieszyć i ulepszyć program AdWords.

Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności.

Dziękujemy za korzystanie z programu AdWords.

Z poważaniem,

zespół Google AdWords

--------------------------------------------

Ustawienia wiadomości e-mail: niniejsze obowiązkowe powiadomienie o usłudze zostało wysłane w celu poinformowania Państwa o wycofaniu funkcji AdWords.

Google Inc.

1600 Amphitheatre Parkway

Mountain View, CA 94043

myślicie ze poprawią sie zarobki adsensowiczów z dniem 26 01 2009 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności