Skocz do zawartości

Jak utrzymac strone z PR 6 :/

nocentis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Znajomy zakupił domenke z pr6 .

Od miesiąca z nią nic nie robił chcę , żebym postawił na niej katalog stron ale czy to nie zaszkodzi ?

Jak uchronić domenę przed spadkiem ?

[Pozdrawiam Michał ] Jesteś z Poznania - zapraszam agencja interaktywna poznań i pozycjonowanie stron poznań i tworzenie stron poznań.

Zdobądź jakiś link ze strony z PR 7 i śpij spokojnie. ;-)

Anyway chcesz marnować taki PR na katalog? Już lepiej jakiegoś ładnego precelka.

Ogólnotematyczny katalog stron - moderowany katalog na domenie z 2001 roku. Moderowany minimum 2 razy dziennie. PR 3, megaszybka indeksacja. Dodaj swój unikalny wpis już dziś.

Ostatnio dodane strony w katalogu.

najpiękniejsze kobiety świata

jestem zielony w pozycjonowaniu :>

co to percelek i dlaczego nie katalog czy katalog zespuje mi pozycje .

Znajomy chce abym zrobił katalog stron i używał go potem jako zaplecze do innych stron .

[Pozdrawiam Michał ] Jesteś z Poznania - zapraszam agencja interaktywna poznań i pozycjonowanie stron poznań i tworzenie stron poznań.

Witam

Znajomy zakupił domenke z pr6 .

Od miesiąca z nią nic nie robił chcę , żebym postawił na niej katalog stron ale czy to nie zaszkodzi ?

Ten PR jest pewnie przypadkowy i po najbliższym updacie spadnie do właściwego poziomu, wnoszę po tym że strona jest słabej wartości w innym przypadku znajomy nie chciałby jej oddać.

Nie ma recepty na utrzymanie PR nawet jakbyś kupił link z PR 200.

PR spadnie ci najszybciej na pustej domenie. Dodaj jakiś skrypt wyłapujący i logujący błędy 404, żeby zorientować się czego ludzie na tej domenie szukali i skąd przychodzą i postaraj się jakoś zagospodarować domenę przekierowując wejścia na jakąś powiązaną treść.

Sprawdź liderów systemów wymiany linków:

linkme.pl (stały), gotlink.pl (rotacyjny)

alexain.jpgalexaol.jpgalexaat.jpg