Skocz do zawartości

różnice w klikaniu na wynik w google


psw779

Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o takim przypadku:

W kwietniu tego roku moja strona na dany anchor wahała się średnio w pierwszej 5 wyników w google. Co na miesiąc dawało jakieś 5tys. wejść z tego konkretnego anchora.

Teraz ten sam anchor jest od dłuższego czasu cały czas pierwszy ale wejść jest tylko 1tys. Dodam jeszcze, że tytuł i opis zmieniły się nieco ale zawierają prawie tę samą treść. Dlaczego klikalność tak spadła? Anchor nie jest związany szczególnie z jakąś modą czy coś, tak więc liczba wyszukiwań w google zakładam, że jest prawie stała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"prawie" robi różnicę :) - może nowy tytuł nie zachęca tak bardzo do klikania jak stary, albo wręcz odstrasza?

Sprawdź też czy fraza nie jest sezonowa w Google Trends.

Polecam moje pluginy do WordPress'a: WyPiekacz, Meta SEO Pack, User Locker, Google Integration Toolkit i wiele innych :)

Poradnik Webmastera ‰ Ostatnio na blogu:

PoradnikWebmastera-Blog.1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności