Skocz do zawartości

Pozycjonowanie strony kantoru

AleExtra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od lipca strona kantoru, którą zrobiłem jest w sieci, troszkę pozycjonowałem ją pod odpowiednie frazy i jest mniej więcej zazwyczaj na te frazy 2-3 w google. Lecz odwiedzalność strony to około 50 unikalnych osób/dzień w grudniu. Nie wiem, czy to mało, czy normalnie jak na stronę w tej tematyce. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć ile odwiedzin mają strony kantoru wymiany walut? Bo jak na mnie to troszkę mało, ale... nie znam się:D

dzięki wielkie za informacje

pozdrawiam

AleExtra

Lecz odwiedzalność strony to około 50 unikalnych osób/dzień w grudniu. Nie wiem, czy to mało

to bardzo dużo.

Oznacza, że wiele wejść musi dotyczyć ludzi nie zainteresowanych tym kantorem.

Zadaj sobie pytanie ile ludzi w tym mieście będzie w internecie szukać kantoru ?.

pod odpowiednie frazy i jest mniej więcej zazwyczaj na te frazy 2-3 w google

Czy jest wśród nich fraza "kantory + miasto"?

a co to za fraza "kursy walut" dla kantoru ????.

To jak sklep mięsny w Koluszkach pozycjonować na "wieprzowina".

A staję benzynową w Zawierciu na "Ropa Naftowa".

Strony komercyjne, nie zarabiające na reklamach/userach pozycjonuje się pod potencjalnych klientów, a nie ruch.

Są branże, gdzie klienci obstawiwszy wszystko co możliwe mają 30UU/dzień i to jest max

Wtedy poleca się im google adwords biggrin.gif prawda?

A w jakim celu skoro prawie 100% klientów o których im chodzi trafia na stronę. Są serwisy które generują 50uu dziennie a z tego 20 - 30 zapytań handlowych i 5 - 10 transakcji na grubą kasę. Wszystko zależy od stargetowaia keywordów.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie