Skocz do zawartości

Jak reklamować stronę w Google aby nie bać się bana?


juice99

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem pododawać trochę linków do swojej strony, ale boję się że wpadnę do sandboxa jak przegnę. Zatem, wmyśliłem, że mogę reklamować jakąś inną subdomenę np. w systemie linkor, po czym przekierowywać ją za pomocą np. redirecta 302 albo 301 na subdomenę właściwą.

Moje pytanie brzmi, czy jak Google uzna ze dodałem za dużo linków (raz mi się tak zdarzyło z domeną, której nie reklamowałem linkorem ani żadnym wynalazkiem tylko widocznie dodałem na raz do za dużej ilości katalogów), w każdym razie, czy jak google uzna że dałem za dużo linków do domeny nr 1 to do sandboxa wpadnie tylko domena nr 1 czyli reklamowana, czy może też domena nr 2 czyli ta, na którą domena nr 1 wskazuje.

Obawiam się o to, ponieważ w Google przy użyciu redirecta po jakimś czasie przestaje się w ogóle pojawiać domena nr 1 i zaczyna tylko ta na którą jest wskazywane, więc może i ta druga by dostała bana w takim przypadku...

Jeśli tak, to czego można użyć aby czuć się bezpiecznie? od razu zaznaczam, że nie spamuję, ale czasem algorytmy dziwnie interpretują różne sytuacje i zachowywanie ostrożności nie wystarcza...

mógłbym zrobić meta redirect, ale to chyba trochę uciążliwe dla użytkowników, poza tym trochę też oszukiwanie bo treść do wypozycjonowania bym musiał specjalną wstawić...

P.S. w zasadzie to z tego co wyczytałem na forum, to ban niestety jest zakładany również na domenę na którą wskazuje reklamowana domena, ale wolałbym jasnego potwierdzenia, jeśliby ktoś mógł, bo poprzednie wypowiedzi dotyczyły raczej innych sytuacji...

A jeśli tak jest, to właśnie chodzi mi o ewentualne inne sposoby reklamowania strony bez strachu przed banem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolałbym w dodawanie linków zupełnie nie mieszać drugiej subdomeny, bo niestety tak się składa, że ta subdomena na której jest treść, to nie subdomena tylko domena :)

A z tego co wiem, jak dostanę bana na domenę to leci wszystko... a przynajmniej może polecieć...

Zatem jak zrobię tak, że będę pozycjonował jeden.domena.pl , dam tam redirecta na www.domena.pl , i niestety google uzna ze jest za duzo linkow do jeden.domena.pl to wrzuci do sandboxa ją, razem z domeną na którą ona wskazuje, czyli domena.pl - a co za tym idzie, wszystkim co jest na domena.pl bo chyba taka jest zasada...

Zatem w ogóle robienie 302 czy 301 dla subdomeny żeby wskazywała na domenę odpada w moim przypadku. (skoro ban leci dla wszystkich).

Chodzi mi o jakiś inny sposób, taki, w którym Google nie uzna że jedna subdomena to to samo co druga, ale jednocześnie user będzie wchodził tam.

Z tego co się orientuję, mógłbym walnąć meta refresh z 0 sekund, żeby od razu leciało na nową stronę, a google z tego co wiem w ogóle nie patrzy na tego typu redirecty (czy moze patrzy?)

Tylko wtedy bym musial na tej subdomenowej stronie dać trochę treści (i tak jej uzytkownicy nie zobaczą, ale dla googla)

no ale tak jak mowie - moje pytanie dotyczy innych sposobów na przekierowanie użytkownika, ale nie robota.

P.S. Sposób który podałeś może nie być skuteczny, ponieważ w jednym przypadku dostałem sandboxa dopiero po kilku miesiącach (chyba dwóch) od dodania dużej ilości linków... Zatem musialbym czekać przynajmniej 2 miesiace z wypozycjonowaną domeną zanim bym ją przekierował ? Trochę to za długo, a pewnie i po 2 miesiacach bym nie mial zadnej gwarancji że po 4 nie wpadnie do sandboxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość niedawno tak zrobiłem z tym 301, efekt był taki że subdomeny z tej domeny z której puściłem redirecta, dostały filtr i to na tyle mocny że żadna podstrona nie wyświetla się w wynikach na żadną frazę (czas założenia filtra wyniósł ok.3 tygodni), ban to nie jest, bo podstrony subdomen nadal są w indexie. Domena na którą został puszczony redirect trzyma się dobrze, nie dostała bana filtra etc.

Nie do końca jednak wiem czy jest to spowodowane tym eksperymentem, bo jeszcze jest kilka innych spraw które mogły wpłynąć na ten efekt.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zatem jak inaczej mogę przekierować userów nie przekierowywując robota ? Przecież nie zrobię pustej strony z napisem "wejdźcie na www.strona.pl zamiast na tą" i nie wypozycjonuję jej bo to bez sensu...

zostaje mi tylko meta refresh, ale nawet z tym ine wiem jak google na to patrzy - moze juz nauczyło się podążać i za meta refreshem ?

poza tym nie ma innych metod?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedż na pytanie jak to robć jest jedna:

NATURALNIE - tak, zeby efekty były zbliżone do jak najbardziej naturalnych zachowań.

Dodawanie linków to jak narkotyk - jak jednego dnia dodasz 100 - to już każdego powinieneś tyle dodawać - google odnotowuje spadek intensywności dodawania linków. Naturalność uzyskujemy dwiema metodami.

1) codziennie po kilka (np.: 10) - pracochłonne ale dobre i przerwanie dodawania nie powoduje jakiś ruchó w google.

2) dodanie do nowych, małych serwisów na zasadzie link na każdej podstronie - serwis "rośnie" a liczba linków razem z nim

dochodzi jescze dodawanie "wartościowych linków". Pomimo, że google nie badają jescze tak "na poważnie" treści strony linkującej - to jednak Dobrze przygotowany artykuł z dużym dobrym linkiem (przy małej liści innych linków wychodzących) - daje czasam tyle co 1000 linków kupionych na allegro ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to wiem, ale nie o to pytałem później :)

powtórzę zatem:

"jak inaczej mogę przekierować userów nie przekierowywując robota Google?"

inaczej od przekierowania 301, 302 i metarefresh, oraz czy robot Google, gdybym był zmuszony użyć metarefresh, pójdzie na stronę na którą metatag wskazuje?

z góry dzięki za odpowiedź na to pytanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności