Skocz do zawartości

ARBO - moje zdanie oraz pytania dla osób mających stycznośc


chomik3

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w takich sprawach doświadczenie, współpracowałem nawet z grupą ATI (TVN)

Chodzi Ci o ITI ? ;)

Jeśli uprawniony pracownik, odpisał Ci w korespondencji e-mail, że zgadza się na Twoje warunki, to jest to także dowód, w ewentualnym postępowaniu rozstrzygającym spory w sądzie.

Podejrzewam, że umowa jest ciut silniejsza niż mail w tego typu sporach, ale chyba nie pozostanie mi nic innego niż poczekać i się przekonać...

Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziwny, tylko wyjątkowa perfidia z ich strony, kiedy ważne były ich interesy potrafili odpisywac w kilka minut, natomiast nagle urwany kontakt? Kiedy ktoś idzie na urlop, korespondencję przejmuje inna osoba, tresc wiadomosci jest znana kazdemu pracownikowi a konta mimo, że mają z pozoru osobistą nazwę (konta mail) są kontami firmowymi do których ma wgląd każdy pracownik - wielokrotnie odpisywało mi kilka osób. Jeśli chodzi o telefonowanie z mojej strony, to z pewnością tego nie będę robił. Wystawię w odpowiednim czasie rachunek i będę czekał na zobowiązania wobec mnie, jeśli z tego się wywiążą, to płakał z powodu braku kontaktu nie będę... Jeśli nie, podpisuję od razu odstąpienie od umowy, a sprawa kończy finał w sądzie zgodnie z warunkami umowy i zobowiązaniami wobec mnie, z których się nie wywiązują. Masz umowę więc wiesz, że mają obowiązek odpowiadac na maile oraz dostarczac wszelkich informacji, jakie chcesz uzyskac.

Wiesz co, miałem Cię za poważnego człowieka, ale widzę, że jesteś po prostu kolejnym krzykaczem forumowym - raz na jakiś czas pojawiają się takie osoby nie potrafiące normalnie nic załatwić, a jedyny broń to tłuczenie się po sądach :).

1. Uwierz mi, że to, że kiedy pracownik idzie na urlop to jego obowiązki przejmuje ktoś inny nie jest niestety normą w 99% firm z którymi współpracuję (a współpracuję z wieloma).

2. Dlaczego z pewnością nie będziesz telefonował? Po tej wypowiedzi widać, że nie masz woli rozwiązania sprawy tylko chcesz się po prostu kłócić. Każdy cywilizowany człowiek bierze telefon i dzwoni, ale nie ty, to do Ciebie pewnie mają dzwonić :).

3. Dlaczego zamiast zadzwonić wolisz wystawić (może błędnie bo nie dopytasz) rachunek i ewentualnie latać kilka miesięcy po sądach? Bo nie zależy Ci na kasie tylko na robieniu awantury.

4. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale to sieć reklamowa - oni nie zarabiają na podpisaniu z Tobą umowy tylko na utrzymywaniu z Tobą dobrych stosunków. Jeśli kilkaset osób nie narzeka i każdy potrafi złapać z nimi kontakt (nie widziałem innych lamentów na forach) to chyba coś jest nie tak :).

5. Jest taka niepisana zasada w biznesie, że wszelkie spory próbuje się załatwić polubownie i myślę, że większość osób ją respektuje, naprawdę nie widzę powodu dla którego ty nie mógłbyś wykazać się odrobiną dobrej woli i po prostu zadzwonić do odpowiedniej osoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adres nie jest prywatny, a nie pracuje tam jedna osoba. skoro koledze odpisują jak twierdzi, dlaczego mnie nie potrafią? Adres to witryna@arbonetwork.pl i korzysta z tego adresu więcej niż jeden pracownik. CashNet, mówisz tak, ponieważ nie byłeś w mojej sytuacji. Kiedy odpowiadali co chwile na moje wiadomości, zachwalali witryny i negocjowaliśmy warunki umowy, byli bardzo mili i profesjonalnie nastawieni do sprawy, mógł bym rzec, wręcz cieszyłem się, że w końcu jakaś normalna agencja w której pracują odpowiedzialni ludzie. Jeśli chodzi o Twoją wypowiedź, to uważam, że jesteś w błędzie, ponieważ to ONI dzięki mnie zarabiają, moje witryny i moja ciężka praca sprawia, że mają dodatkowy dochód, więc to IM powinno zależec na tym, by ich partner w interesach był zadowolony ze współpracy, a ona sama przebiegała w profesjonalny sposób. A tutaj wybacz, ale nie będę wydzwaniał jak kretyn i prosił, by odpisali na moją korespondencję, ponieważ wiem na 100%, że ją przeczytali, a takie same monity wysłałem drogą elektroniczną. Mało tego, byli tak podekscytowani podpisaniem umowy, że kazali mi jak najszybciej priorytetem wysłac podpisane kopie aby jak najszybciej dotarły, uzgodniłem, że umowa podpisana przez prezesa, zostanie zaraz po podpisaniu odesłana (egzemplarz dla mnie) - do dzisiaj nie otrzymałem swojej kopii.

Pytam się, to według Ciebie jest poważna firma? Może mam tracic jeszcze pieniądze na wydzwanianie do nich, i prosic się, by łaskawie odpisali i odesłali umowę? Dziwne masz spojrzenie na biznes, byc może wynika to z tego, że nie byłeś w takiej sytuacji jak ja, aczkolwiek uważam, że moja postawa nie jest niczym dziwnym, zważając na konkurencję na rynku reklamy i walkę o witryny. Tutaj podejście do partnera oraz profesjonalizm powinny byc priorytetem. Tej firmie tego brakuje i nie tylko ja jestem tego zdania, że firmy tego pokroju po prostu lekceważą ludzi, czują się bezkarni. Gdybym to ja nie odpisywał lub zawalił ze swojej strony, pewnie straszyli by mnie karami lub sądem, ja natomiast, mam dzwonic i się prosic? Wybacz, mam swoją godnośc i dla kilku tysięcy nie będę z siebie robił idioty. Co najwyżej mogę przedzwonic do ich prezesa i uświadomic mu jakie podejście mają jego pracownicy.

Swoją drogą, nie pisałem tutaj dlatego, że jestem krzykaczem i chce zepsuc im opinię, tylko dlatego, że nie uzyskałem informacji z ich strony, tak więc muszę ich szukac na forum dyskusyjnym. Mogłeś skupic się na moich pytaniach, a nie na uzasadnieniu dlaczego pytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adres to witryna@arbonetwork.pl i korzysta z tego adresu więcej niż jeden pracownik.

Moim zdaniem nie jest chyba dobrze pisać zawsze na ten adres. Ja napisałem tylko za pierwszym razem na adres ogólny, a następnie odezwała się do mnie zatrudniona osoba ze swojego, imiennego maila. I dalej już tylko z tą osobą korespondowałem - co wg mnie ma sens gdyż ona jest na bieżąco i wie o co chodzi. Natomiast ktoś inny musiałby się dopiero zorientować w sytuacji...

A właśnie chyba pisałeś w którymś poście, że kilka różnych pracowników odpowiadało na Twoje maile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak na szybko bo święta <_<.

1. Mamy wolny rynek, naprawdę nikt nie broni Ci się wycofać i iść do innej agencji, ale dla mnie arbo w porównaniu z idm to jak niebo i ziemia (w innych nie byłem więc nie komentuję).

2. Mylisz się, że tylko oni na Tobie zarabiają. Zauważyłem taką postawę wśród wielu webmasterów, że agencja to nic nie robi, a kase zgarnia za nasz ciężko wypracowany traffic. Otóż prawda jest taka, że w większości przypadków witryna nie znajdzie tylu reklamodawców ilu skieruje do nich agencja mająca wypracowane konkretne kontakty. Więc to nie jest tak, że to oni powinni się starać, każda strona powinna być aktywnie zaangażowana w nawiązanie kontaktu, nie bronię ich bo w firmie internetowej brak odpowiedzi na maila to jest coś nie do przyjęcia, ale zachowujesz się dokładnie tak samo. Oni nie wykazują chęci kontaktu to ty też się nie odezwiesz i biznes się nie kręci. Do tego tracisz czas pewnie na pisanie o tym na forach, na stresowanie się, opowiadanie znajomym, a wystarczyłby jeden telefon z pytaniem dlaczego nie odpisują i ew. powtórzeniem pytań z maila telefonicznie. 5 min czasu versus nieskończenie wiele na pisanie na forach :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jestem pewna, iż brak odpowiedzi z naszej strony nie wynika z lekceważenia Pańskiego zapytania. ARBOnetwork wyłącznie pośredniczy między wydawcami serwisów a reklamodawcami. Samo przyłączenie witryny (a także wstawienie przez nią kodów) nie oznacza zysków ani dla ARBO, ani dla właścicieli danego serwisu. Dopiero późniejsze działania prowadzone zarówno po stronie naszej sieci (promocja serwisów wśród reklamodawców, działania sprzedażowe), jak i po stronie wydawcy (przygotowanie oferty reklamowej, rozwój serwisu i jego oglądalności) wiążą się z przychodami. Z tego powodu istotą działalności sieci reklamowej jest utrzymywanie stałego kontaktu i współpracy z jej partnerami. Brak odpowiedzi na Pana maila z pewnością wynika z przeoczenia.

Kwestia rozliczeń i fakturowania – na początku każdego miesiąca zawiadamiamy o zakończeniu rozliczeń za poprzedni miesiąc. Rozliczenia są dostępne po zalogowaniu w panelu adserwera (https://arbopl.bbelements.com/enter/). Rozliczenia, jak już ktoś tu wspomniał, obejmują wyłącznie kampanie w całości zakończone w poprzednim miesiącu. Na podstawie rozliczeń wystawia Pan i przesyła nam fakturę.

Wszystkie powyższe informacje znajdują się w pakiecie, który po podpisaniu umowy przesyłamy każdemu wydawcy m.in. wraz z kodami i instrukcją ich umieszczania, dostępem do adserwera, a także telefonami i mailami, pod które należy kierować wszelkie uwagi i zapytania dotyczące współpracy z naszą siecią. Gorąco zachęcam do uważnego zapoznania się z otrzymanymi od nas materiałami.

Jeśli nadal nie znajduje Pan odpowiedzi na nurtujące pytania – proszę o kontakt.

@Graduatte – wskazane przez Pana formy reklamowe zostały z pewnością zablokowane w systemie. Może Pan to zweryfikować w adserwerze lub bezpośrednio na Pana stronie. Jeśli jednak zależy Panu na zmianie zapisu w umowie – proszę o skontaktowanie się z osobą, z którą ustalał Pan jej szczegóły.

Pozdrawiam noworocznie,

Marta Dzikiewicz

ARBOinteractive Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem pewna, ........Jeśli nadal nie znajduje Pan odpowiedzi na nurtujące pytania – proszę o kontakt.

@Graduatte – wskazane przez Pana formy reklamowe zostały z pewnością zablokowane w systemie. Może Pan to zweryfikować w adserwerze lub bezpośrednio na Pana stronie. Jeśli jednak zależy Panu na zmianie zapisu w umowie – proszę o skontaktowanie się z osobą, z którą ustalał Pan jej szczegóły.

Pozdrawiam noworocznie,

Marta Dzikiewicz

ARBOinteractive Polska

I Pani Marta pozamiatała. :brawa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja znam arbomedia od innej strony, trochę przeszedłem kamieni przy współpracy z nimi. obecnie wszystkie ustalenia i terminy ustalam z góry, a następnie działam. gdy nie ma potwierdzenia próbuję to wyjaśnić lub nie podejmuję się i to oni tracą.

w arbo jest zatrudnionych wiele młodych osób, które mają przeróżne charaktery i o ile z jednym da się dogadać, to drugiego trzeba prowadzić za rączkę i ustalać co chwila jasne reguły gry.

468x60.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Graduatte – wskazane przez Pana formy reklamowe zostały z pewnością zablokowane w systemie. Może Pan to zweryfikować w adserwerze lub bezpośrednio na Pana stronie. Jeśli jednak zależy Panu na zmianie zapisu w umowie – proszę o skontaktowanie się z osobą, z którą ustalał Pan jej szczegóły.

No niestety nie zostały zablokowane, ale to z pewnością przeoczenie i na pewno się skontaktuję w tej sprawie :)

Jestem już po podpisaniu umowy i wstawieniu kodów, i jak na razie nie ma niczego, z czego mógłbym być niezadowolony.

Nawet prędkość ad serwera jest lepsza niż przypuszczałem.

Jedyny minus to brak polskiej wersji językowej w panelu ad serwera. Jest za to... czeska :)

obecnie wszystkie ustalenia i terminy ustalam z góry, a następnie działam.

Ja tak właśnie zrobiłem: o wszystko wypytałem, wszystko zostało ustalone, korespondencja zachowana,

dlatego nie sądzę, żeby mnie spotkały jakieś przykre niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Tak czytam ten temat i odpowiedź Pani Marty z Arbomedia.

Zastanawia mnie tylko jak w końcu jest z tym rozliczeniem się dla osób bez działalności gospodarczej, przecież oni nie mogą wystawiać faktur.

A jeśli chodzi o rachunek to chyba w ramach umowy o dzieło i zlecenie to po wystawieniu rachunku wypłaca należność oraz odprowadza do US zaliczkę na podatek.

Może jest inaczej? Czy ktoś kto wie jak to wygląda jest w stanie mi odpowiedzieć i wyjaśnić to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontaktujesz się z Panią od księgowości (obecnie na macierzyńskim, ale na maile odpowiada) - powinni ci podać do niej namiary.

Otrzymujesz formularz, który musisz wypełnić i odesłać. Oni wystawiają na podstawie tych danych umowę i wysyłają oryginał i kopię pocztą.

Jak dojdą egzemplarze umowy, podpisujesz je i jedną odsyłasz. Jak ta podpisana do nich dotrze, robią przelew na konto bankowe.

Szukam aktualnego właściciela domeny filmside.pl

Proszę o kontakt na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności