Skocz do zawartości

GA + Adwords + mod-rewrite


chrisxx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam następujący problem. Połączyłem konto GA z Adwords, dla strony na której działa mod-rewrite, przez co ucinana jest końcówka gclid.

Analytics dobrze wyłapuje kliknięcia z sieci partnerskiej, jednak kliknięcia Adwords z wyszukiwarki są traktowane jako organic. Czy udało się komuś wyłapać te statystyki z włączonym mod-rewritem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Mam podobną sprawę, tzn. zauważyłem że Analytics nie rozróżnia wejść z wyników wyszukiwania od wejść z Adwords na stronie z wynikami. Jest jakiś prosty sposób żeby skłonić GA do tego rozróżnienia, w szczególności bez łączenia kont Adwords i Analytics, np. w sytuacji kiedy nie mam dostępu do konta Adwords?

Googlemon - monitorowanie pozycji w Google

masaż Lublin | szukasz hotelu w Lublinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku, kiedy chcesz mieć zbierane w koncie Google Analytics dane z AdWords muszą być zachowane wszystkie warunki - połączone konta, włączone automatyczne tagowanie, włączone centrum kosztów i poprawnie przenoszony parametr gclid (wszystko zostało opisywane przeze mnie dokładnie w artykule Poprawne dane z AdWords w Google Analytics ).

Jeżeli chcesz mieć dane bez dostępu do konta AdWords i spełnienia tych warunków, jedyny sposób to manualne tagowanie linków w Google Analytics.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku, kiedy chcesz mieć zbierane w koncie Google Analytics dane z AdWords muszą być zachowane wszystkie warunki - połączone konta, włączone automatyczne tagowanie, włączone centrum kosztów i poprawnie przenoszony parametr gclid (wszystko zostało opisywane przeze mnie dokładnie w artykule Poprawne dane z AdWords w Google Analytics ).

Jeżeli chcesz mieć dane bez dostępu do konta AdWords i spełnienia tych warunków, jedyny sposób to manualne tagowanie linków w Google Analytics.

Dzięki za odpowiedź. Poszedłem w manualne tagowanie, ale Analytics wykrywa mi wejścia jako (direct) ((none)).

Link wygląda następująco:

www.xxx.pl/index.php?utm_source=ADWORDS&utm_medium=POLSKAPL&utm_term=skluczowe&utm_content=skluczowe&utm_campaign=skluczowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej sytuacji sprawdziłbym konfigurację Twojego serwera. Prawdopodobnie przy takich parametrach następuje automatyczne przekierowanie, co powoduje nadpisanie ciasteczek dla strony.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności