Skocz do zawartości

Dopasowywanie słów kluczowych


coval

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pytanie. W AdWords dostępne jest dopasowywanie słów do wyrażenia, czyli słowo kluczowe:

"zielony kot" (wzięte w cudzoysłowy)

będzie aktyowało reklamę jeżeli ktoś wpisze w googlu:

zielony kot

zielony kot idzie na spacer

mój zielony kot

etc.

Problem w tym, że nic takiego się nie dzieeę. Po wpisaniu w google frazy "zielony kot" pojawia się moja reklama. Po wpisaniu frazy "zielony kot idzie na spacer" już się nie pojawia. Nie pojawiają się też żadne inne reklamy więc ciężko mówić o tym, że konkurencja mnie przebija...

Czy wiecie może co jest tego przyczyną? Od razu mówię, że max CPC ustawiłem bardzo nisko.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze sprawdzic w kampanii przy podgladzie slow kluczowych. Obok kazdego slowa jest mala ikonka. Po najechaniu na nia pokaze sie okienko z informacja odnoscnie QS tego slowa i jego statusu. Jesli bedzie informacja, ze slowo nie jest wyswietlane to beda tez podpowiedzi co moze byc tego przyczyna. Radze tez sprawdzic czy te slowa maja jakies wyswietlenia w raportach, poniewaz sprawdzanie samemu w wyszukiwarce nie jest wiarygodne.

No i znowu zmiany ;] Bedzie sie dzialo... hehehe ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodanie słowa kluczowego w dopasowaniu przybliżonym nie oznacza wcale, że reklama się pojawi na wszelkie możliwe w dopasowaniu przybliżonym kombinacje to słowa kluczowego. Kluczem jest tutaj wartość wskaźnika Impression share ze względu na rank w raportach AdWords.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wskaźnik pokazuje też, w jakiej częci przypadków reklama nie została dopuszczona do aukcji na daną wariancję słowa kluczowego, na które mogłoby się pokazać z dopasowania przybliżonego, ze względu na niski AdRank.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności