Skocz do zawartości

Jak szacować ruch?


smut

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja korzystam przede wszystkim z:

The Search-based Keyword Tool - robiłem testy na skuteczność przede wszystkim wycen słów kluczowych, stawki są wieksze, bo za ~130 klików = ~13$, ale nie sa to kwoty jakie podaje strona

Keyword Tool External - to raczej 'pi razy oko', w jednych frazach sie sprawdzają, w innych jest roznica 50%, jednak nigdy sie nie zawiodłem, bo na 'długim ogonie' można poprawić staty całej stronki do nam odpowiadających

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki zapewni ruch, jaka szacunkowa konwersje ?

to się nazywa wróżenie z fusów

robię tylko i wyłącznie analizę słów kluczowych

możemy zrobic doświadczenie , okreś szacunkowo ile wejdzie użytkowników w przyszłym tygodniu na e-weblink.com a ja Ci pokarze statystyki z tego dnia czy tygodnia i zobaczymy jak byłes blisko prawdy

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki adwords mogę mieć bardzo zbliżoną liczbę wyszukiwań nawet pralki amica.

zbliżona ?

no to przeprowadź test 10 statystyk na rynku i powiedz mi która z tych 10 ma prawdziwe wartości

Każda będzie miała, wystarczy że uruchomię testową kampanię i będę znał liczbę odsłon danego hasła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda będzie miała, wystarczy że uruchomię testową kampanię i będę znał liczbę odsłon danego hasła.

która będzie się kosmicznie różniła od wejść z pozycji top1 - też mi szacowanie

może ja się zapytam inaczej - do czego służy takie szacowanie ? oszacujesz klientowi jaki będzie miał ruch w przyszłym miesiącu ????

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xann - w pewnym sensie to szklana kula i fuzy, ale ze spora dokladnoscia mozna oszacowac

pamietaj jakie sa roznice miedzi TOP1, TOP2, TOP3 a reszta TOP10

kolejna sprawa to metatagi i opis jakie wyswietla G

Na to sklada sie cala masa czynnikow

Wezmy sobie taka frazy - FORUM i FORUM DYSKUSYJNE

czy warto sie na nie pozycjonowac ?? - wymagaja naprawde dosc sporo pracy, nie naleza do najlatwiejszych

i szacowanie ruchu ma na celu odpowiedziec, czy warto do nich podchodzic (koszty, praca - jak ona sie przelozy na ruch ? )

nie musisz przewidziec co do sztuki ile jutro wejdzie ludzi, ale czy dana fraza na siebie zarobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO takie statystyki jakie podaje google są dobre, wiadomo, ze nie podadza z dokładnością do 1 osoby, ale mniej wiecej wskazuja kierunek :) wiadomo, ze kazdy z biegiem czasu na podstawie swoich wlasnych statystyk wyciaga sie wnioski, testuje, kombinuje, zmienia slowa kluczowe itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

analizuje się dobór słów które mogą sprowadzić do nas taki target na jaki jesteśmy nastawieni lub też pozycjonuje się (ostatnio bardzo modne) wszystko co się rusza i na drzewo nie ucieka (szerokie pozycjonowanie) co powoduje kształtowanie świadomości marki a jak wiemy świadomość marki jest najważniejsza dla firmy

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o szacowanie ruchu jeszcze przed pozycjonowaniem

Pierwsze narzędzie to Keyword suggestion tool googla (po polsku to narzędzie propozycji słów kluczowych czy jakoś tak...). Google podaje w nim orientacyjną ilość wpisywanych fraz, ale narzędzie nie jest dokładne, w zasadzie to jest bardzo niedokładne.

Drugie i bardzo pewne narzędzie to odpalenie próbnej kampanii adwords. Dzięki odpowiedniej konfiguracji masz mozliwość dokładnego prześledzenia ruchu użytkowników Googla. Jeśli masz juz gotową stronę to kierujesz ruch z kampanii na nią, jeśli nie to konstruujesz nieatrakcyjny tekst reklamy tak żeby niewielu w nią klikało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda będzie miała, wystarczy że uruchomię testową kampanię i będę znał liczbę odsłon danego hasła.

która będzie się kosmicznie różniła od wejść z pozycji top1 - też mi szacowanie

może ja się zapytam inaczej - do czego służy takie szacowanie ? oszacujesz klientowi jaki będzie miał ruch w przyszłym miesiącu ????

Znając liczbę odsłon danego hasła możesz oszacować liczbę odwiedzin dla strony na miejscu 1, 2 i 3. Są prowadzone badanie które badają klikalność użytkowników w miejsca na serpach, oczywiście różniące się od siebie (jedne dają 80 inne 90%) ale przy dobrze zbudowanym title i description strony, będąc na pierwszym miejscu na dana frazę, co najmniej 80% użytkowników kliknie w pierwsze miejsce więc to już są jakieś dane.

Mówisz o doborze słów kluczowych to w jakim celu je dobierasz? Chyba pod kątem odwiedzin. Więc jak oceniasz ilość odwiedzin z tych słów kluczowych które proponujesz klientowi? Bo chyba nie chcesz powiedzieć że klienta nie interesują takie informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając liczbę odsłon danego hasła możesz oszacować liczbę odwiedzin dla strony na miejscu 1, 2 i 3.

ludzie ludzie

to że przybliżona liczba wyszukiwań: grudnia dla frazy: aparaty cyfrowe: jest 110 000 1 dzien 3,6 tys , to nie znaczy że jak zrobie stronę i ją wypozycjonuję bedę miał 3,6 wejsc dziennie średnio <br />

To jest właśnie przykład na zajmowanie się pierdołami

Znając liczbę odsłon danego hasła możesz oszacować liczbę odwiedzin dla strony na miejscu 1, 2 i 3. Są prowadzone badanie które badają klikalność użytkowników w miejsca na serpach, oczywiście różniące się od siebie (jedne dają 80 inne 90%) ale przy dobrze zbudowanym title i description strony, będąc na pierwszym miejscu na dana frazę, co najmniej 80% użytkowników kliknie w pierwsze miejsce więc to już są jakieś dane.

Mówisz o doborze słów kluczowych to w jakim celu je dobierasz? Chyba pod kątem odwiedzin. Więc jak oceniasz ilość odwiedzin z tych słów kluczowych które proponujesz klientowi? Bo chyba nie chcesz powiedzieć że klienta nie interesują takie informacje.

analizuje się dobór słów które mogą sprowadzić do nas taki target na jaki jesteśmy nastawieni lub też pozycjonuje się (ostatnio bardzo modne) wszystko co się rusza i na drzewo nie ucieka (szerokie pozycjonowanie) co powoduje kształtowanie świadomości marki a jak wiemy świadomość marki jest najważniejsza dla firmy

Podkreśliłem ci najważniejsze fragmenty

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann - gdzies ci sie kiedys obilo o uszy madre stwierdzenie, jakim jest swiadomosc marki

(tak ci utkwilo to haselko, ze spamujesz cale PiO bo twierdzisz, ze to dobre, by marka byla wszedzie ;) )

ale swiadomosc kreowana z glowa, nie jak popadnie i gdzie popadnie, bo moze przyniesc odwrotne efekty do zamierzonych

z drugiej strony promocja kosztuje (czytaj pozycjonowanie rowniez), i nalezy kalkulowac, czy dany ruch sie oplaca, czy tez nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xann - gdzies ci sie kiedys obilo o uszy madre stwierdzenie, jakim jest swiadomosc marki

(tak ci utkwilo to haselko, ze spamujesz cale PiO bo twierdzisz, ze to dobre, by marka byla wszedzie ;) )

Nie pisz takich rzeczy, nie świadczy to dobrze o Tobie

Poznaj cały zakres słowa reklama to będziesz wiedział o czym gadam

https://www.google.pl/search?q=%C5%9Bwiadom...lient=firefox-a

ps. pytałem się ciebie żebyś oszacował ilośc wejśc w przyszłym tygodniu na e-weblinka no to zobaczymy jak to jest z tym szacowaniem ty oszacujesz a ja pokarze statystyki

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności