Skocz do zawartości

[wykonam] Narzędzia SEO & SEM

Łukasz Gugała

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem programistą PHP, freelancerem, powiązanym z SEO nie tylko dlatego, skutecznie pozycjonuję swoje strony/tworzę swoje zaplecze, ale dlatego, że od dłuszego już czasu pracuję dla pozycjonerów, tworząc im:

- dedykowane systemy CMS do zarządzania ich stronami,

- narzędzia SEO korzystające z interfejsu webowego - statystyki, rankingi etc,

- optymalizację SEO - dynamiczne metatagi czy sitemapy, mod_rewrite - na podst. istniejących skryptów

- zaplecze tematyczne - kompletne strony dla "człowieka",

- zaplecze tzw. SPAM - instaluję/stawiam na serwerach niezliczone ilości tego śmiecia ;-)

Jeśli jestes zainteresowany usługa wykonania dla Ciebie i/lub Twojej firmy profesjonalnych i bezpiecznych aplikacji internetowych, zapraszam do kontaktu.

Co mnie wyróznia? Aplikację jakie tworzę są bezpieczne (nie tylko tutaj, gdzie to pisze, ale to można przetestować - umiem wykorzystywać luki w systemach webowych, więc umiem też owe systemy tworzyć).

Jeśli jakis produkt wykonam dla Ciebie - wykonam go tylko dla Ciebie - nie sprzedam tej samej aplikacji innej osobie, tylko po tygodniu karencji (czasu Twoich testów) usuwam ze swojego dysku kody aplikacji.

Możesz na mnie polegać, jesli będziesz w rpzyszłości miał jakis problem. Dla mnie jesteś klientem cały czas, nie tylko do momentu kupna usługi.

Oczywiście nie korzystam tylko z PHP (w wersji obiektowej) - uzywam takich technologi jak MySQL, JavaScript, AJAX, XML i pochodne/podobne + frameworki.

Kontakt:

contact@seoservice.pl [24/7]

GG: 12035145 [24/7]

Nieruchomości bez pośredników? Tylko NoBroker.pl - platforma ogłoszeń bezpośrednich.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie