Skocz do zawartości

Wywiad z Mat Cutsem


spookypld

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem w sieci takie video i chciałem się nim z Wami podzielić.

https://video.google.com/videoplay?docid=-9028425054136856586

O czym mówi Matt w tym filmiku? Dobrze zrozumiałem pierwsze i drugie, ale słabo trzecie i w ogóle czwarte pytanie. Może ktoś mi przybliżyć o co chodzi w tych mniej przeze mnie zrozumianych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tekście masz opis całego wywiadu: https://www.caydel.com/matt-cutts-7-does-we...ogle-analytics/ Czyta się zawsze łatwiej niż słucha.

Krótko mówiąc w trzeciej części chodzi o to, w jaki sposób "powiedzieć" wyszukiwarce, że nasza strona zawiera porno. Czwarte zapytanie dotyczy sensowności umieszczania linku w "option" listy.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę offtop będzie,

po pierwsze to dzieki za linka. wlasnie widzialem cos z tym porno w opisie googlevideo, ale slowa ktorych tam uzyto były mi po prostu nieznane, stąd nie mogłem nic zrozumieć a teraz to mogę sprawdzić w słowniku, chociaż nie musze.

2. to że nie jestem wcale pewny czy to była wykrętka. Przyznam, że nie interesowałem się jakoś specjalnie wykorzystaniem GA w SERP, ale wydaje mi się, że to nonsens z jednego względu - otóż precyzyjność takich wyników przy założeniu, że z GA korzysta 50% userów nie była by dość wysoka, aby na jej podstawie dokonywać analiz

popatrz.

strona a ma GA

strona b nie ma

Co z tego, że ktoś wejdzie na stronę a, jeśli G nie ma wejść na stronę b. nie zna zachowania userów z tej strony i nie wie w jaki sposób wykorzystać dane z wejścia na stronę a. Funkcja może być już opracowywana, ale jest to najwyżej experimental i myślę, że długo nim pozostanie. Oczywiście nie wierzę, że G tego nie wykorzysta w przyszłości, ale do teraz ma zbyt niewiele danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że ktoś wejdzie na stronę a, jeśli G nie ma wejść na stronę b. nie zna zachowania userów z tej strony i nie wie w jaki sposób wykorzystać dane z wejścia na stronę a. Funkcja może być już opracowywana, ale jest to najwyżej experimental i myślę, że długo nim pozostanie. Oczywiście nie wierzę, że G tego nie wykorzysta w przyszłości, ale do teraz ma zbyt niewiele danych.

Jeśli strona ma przykładowo 1 wizytę dziennie odnotowane przez analytics, a w sieci pojawia się dziennie 20 linków do tej strony to kto je umieszcza? Przecież każdą treść którą polecasz musisz chociaż obejrzeć już nie mówiąc o jej przeczytaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu chodzi o stronę b, do której może prowadzić codziennie o 20 linków więcej, a nie masz danych z GA, żeby to jakoś skonfrontować.

Myślę, że w przyszłości GA będzie wykorzystywany, jeżeli będzie z niego korzystało np. 90% webmasterów (o ile będzie).

Gwarantowany efekt. 100% satysfakcji lub zwrot gotówki. Tylko teraz profesjonalne pozycjonowanie książek na Twojej półce. 20% zniżki jeżeli masz różową i prostą (wypozycjonowaną) ścianę. Nie pozycjonujemy stron w Google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności