Skocz do zawartości

Czy uprzedzasz klientów ze strona może wpaśc w filtr ?


Xann

Czy uprzedzasz klientów ze strona może wpaśc w filtr  

113 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy uprzedzasz klientów ze strona może wpaśc w filtr

    • Tak
      51
    • Nie
      12


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Przejrzysta umowa pomiędzy klientem a pozycjonerem to przecież podstawa. Chyba, że "pozycjoner" liczy na łut szczęścia i w momencie, kiedy noga mu się powinie nieetycznie rozwiązuje współpracę pozostawiając klienta z filtrem.

Sprawdź liderów systemów wymiany linków:

linkme.pl (stały), gotlink.pl (rotacyjny)

alexain.jpgalexaol.jpgalexaat.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uprzedzałem, bo moje metody są tak ostrożne, że już bardziej się nie da, aż do dnia w którym zauważyłem, że klient coś tam wie o pozycjonowaniu i myślał że będzie fajnie jak mi zrobi niespodziankę przez pomoc w pozycjonowaniu (oczywiście nie powiadamiając mnie o tym). Nauczony tym doświadczeniem powiadamiam, że takie ryzyko (znikome ale) istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odp: tak, tak, tak, po trzykroć tak!

W jaki sposób- klientów mam na tyle niewielu, że z każdym się spotykam osobiście przed nawiązaniem współpracy i rozmawiamy o temacie- temat filrów też się przewija, bo cobym nie robił, klient musi wiedzieć, że zawsze jest możliwość niespodziewanego zniknięcia z pierwszych stron- choćby przez kaprys google, ale nie ukrywam też tego, że może to być skutek mojego błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z każdym nowym klientem bardzo dużo rozmawiam: o tym co można osiągnąć, ale i co może się przytrafić. Staram się być bardzo ostrożny, ale jak każdy dobrze wie - czasami po prostu Cię trafią.

pozdrowienia

Dla tych, co lubią zdjęcia planet: Planety i ich zdjęcia, dla tych, co lubią katalogi stron: Podwójny katalog stron. Albo Idź do diabła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdego uprzedzam o takiej możliwości, tego wymaga bycie fair wobec klienta.

Gwarantowany efekt. 100% satysfakcji lub zwrot gotówki. Tylko teraz profesjonalne pozycjonowanie książek na Twojej półce. 20% zniżki jeżeli masz różową i prostą (wypozycjonowaną) ścianę. Nie pozycjonujemy stron w Google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również uważam, że podstawą powinno być uświadomienie klienta co do tego, czym jest pozycjonowanie i dlaczego jest ono związane z pewnym (mniejszym czy większym) ryzykiem. Poza tym jeśli wszystko jest od początku jasne, w razie ewentualnych problemów łatwiej będzie je klientowi zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, my tu gadu-gadu, a może ktoś, kto zaznaczył w ankiecie 'Nie' niech się wypowie- jestem ciekaw, dlaczego nie powiadamiacie klientów o takiej ewentualności- jesteście aż tak dobrzy, że tanecznym krokiem omijacie wszystkie filtry? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak, klient powinien wiedzieć że filtry się zdarzają czy są winkiem działań podnoszenia strony w wynikach czy też wpływu pełni księżyca to się zdarzają , zdecydowanie lepiej uświadomić klienta że istnieje taka możliwość tym bardziej że jest tylu robiących "uprzejmie donoszę".

Zadałem takie pytanie nie bez powodu bo coraz więcej przychodzi do mnie rozgoryczonych klientów z fitami z jakimiś mega powalonymi umowami które co prawda można zerwać za porozumieniem stron.

I tu taki mini apel do paru osób na forum nie traktujcie swoich klientów szablonowo i hurtowo tylko jak by był to wasz jeden jedyny klient.

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności