Skocz do zawartości

Pozycjonowanie w kilku SWL

-UFO-

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

jestem nowicjuszem w sprawach pozycjonowania. Mam pytanie odnośnie ilości SWL pod które możemy podpinać własne strony. Otóż na dzień dzisiejszy moja strona podpięta jest pod gotlink, seo.net.pl oraz e-weblink, zaczynam także zabawę z seodopalacze. Pytanie moje brzmi - czy dobrze, że podpiąłem domenę pod te systemy czy raczej powinienem wybrać tylko i wyłącznie jeden z nich i to on będzie odwalał cała robotę. Pytam z powodu *skakania* pozycji mojej stronie w wynikach wyszukiwania. Po miesiącu gdy rozpocząłem pozycjonowanie strona znalazła się na ~60 pozycji, tydzień później wskoczyła na ~12 pozycję i do przedwczoraj rosła aż na pozycję 5 by wrócić z powrotem na pozycję ~50. Jest to spowodowane ową ilością SWLi czy może standardowa procedura podczas pozycjonowania? Dodam, że dodałem stronę do kilkunastu katalogów oraz napisałem kilka artykułów na precle.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

odepnij swoją storne z wszystkich SWL mówię Ci to ja właściciel e-weblinka jak nie chcesz żeby wyprawowała z wyników i poczytaj podstawiach pozycjonowania

systemami wymiany linków należy umieć się obsługiwać , służą one do dopalania

Marketing internetowy dla firm

Z tego co piszę strona nie wpadła jeszcze w filtr. Tak jak przedmówcy piszą wszystko zależy od tego czy domena jest młoda. Istotne jest, żebyś napisał, czy to twoja strona internetowa czy tylko zaplecze pozycjonerskie. A najważniejsza jest odpowiedź na pytanie ile po wpięciu do 3 SWLi masz linków wychodzących ze strony i czy je jakoś sprytnie porozkładałeś na stronie? Dajesz UFO ;).

Sprawdź liderów systemów wymiany linków:

linkme.pl (stały), gotlink.pl (rotacyjny)

alexain.jpgalexaol.jpgalexaat.jpg

Dobrze więc, tak zrobię. Odnośnie tego linkowania -> na jakim anchorze mam stawiać linki? Na tym moim wybranym na którym chcę pozycjonować czy na dowolny?