Skocz do zawartości

pomiędzy seo a marketingiem


symetryk

Rekomendowane odpowiedzi

Załóżmy, że pozycjonuję stronę na słowo "piłka". Na TOP1 siedzi strona sprzedająca "piłki futbolowe", a ja siedzę na TOP2 i sprzedaję powiedzmy "piłki brzeszczotowe", czy opłaca mi się przebijać pierwszą stronę, czy istnieje faktycznie jakaś magia TOP1? Przecież teoretycznie nie jesteśmy dla siebie konkurencją. Warto walczyć czy nie warto?

Tłumacz angielskiego

Kilka linków Tłumacz angielskiego, tłumacz angielski oraz tłumacz języka angielskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz walczyć, ale jedyne co z tej walki możesz osiągnąć to większą satysfakcję ;)

Chętny na piłki futbolowe odwiedzi stronę z TOP1, a ten co ma chęć brzeszczot kupić

odwiedzi stronę z TOP2 :)

Swoją drogą wątpię żeby ktoś wpisywał ''piłka'' jak chce kupić (poczytać o) brzeszczot :)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Grim wcześniej napisał - jeżeli w tytułach stron widać o jakie piłki chodzi, to odwiedzający i tak do Ciebie trafią. Zdobywając TOP1 prawdopodobnie zwiększyłbyś trochę odwiedzalność, łapiąc dodatkowo osoby które szukają brzeszczotów, ale "przy okazji" zainteresowały ich też piłki futbolowe.

Inne tego typu pary haseł to mogą być np. zamki błyskawiczne i zamki do drzwi, albo szczotki do podłogi i szczotki do włosów.

Polecam moje pluginy do WordPress'a: WyPiekacz, Meta SEO Pack, User Locker, Google Integration Toolkit i wiele innych :)

Poradnik Webmastera ‰ Ostatnio na blogu:

PoradnikWebmastera-Blog.1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lolki, Grim dzięki za radę o doborze anchora ;). Przecież napisałem "załóżmy", a podałem przykład z piłką jako jeden z najpospolitszych homonimów. Fraza na którą pozycjonuje jest dwuczłonowa i bycie w TOP3 jest jak najbardziej uzasadnione. Tak czy siak dziękuję za troskę :(

Tłumacz angielskiego

Kilka linków Tłumacz angielskiego, tłumacz angielski oraz tłumacz języka angielskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fraza na którą pozycjonuje jest dwuczłonowa i bycie w TOP3 jest jak najbardziej uzasadnione.

Przy czym bardziej opłacalne może być przebicie w top3 na 25 fraz trójczłonowych z tego zagadnienia.

Blog - marketing internetowy, reklama w wyszukiwarkach, SEO, SEM, Usability

Darmowe kursy do pobrania: Google AdWords, zaktualizowany kurs Google Analytics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności