Skocz do zawartości

Hasło w Nazwa.pl


Brizu

Rekomendowane odpowiedzi

Przeszukałem forum i widzę że nikt nie wypowiada się na temat firmy NetArt ( nazwa.pl ).

Ostatnio zmienili mi hasło do administracji kontem. Tak jak dostaję od nich 2-3 maile miesięcznie tak o tym nie dostałem ani słowa ( Ręki nie dam sobie uciąć bo już nawet nie czytam co do mnie przysyłają ).

Postarałem się o nowe hasło oczywiście przyszedł do mnie formularz. Wpisuję hasło 1-2 raz i mi nie wchodzi.

Czytam:

hasło powinno składać się min. z 8 znaków oraz zawierać przy najmniej jedną cyfrę lub znak specjalny, dwie duże i jedną małą literę.

Ja traktuję słowo powinno jako może. Zgłaszam się do pomocy on-line:

Łączenie...

Zostałeś połączony z Biurem Obsługi Klienta NetArt.

NetArt: Prosimy o zadanie pytania.

Klient: Witam. Nie mogę się zalogować do active admina.

Klient: Zmieniono moje haslo

NetArt: Witam, Anna *******

Klient: Nie mogę zmienić hasla

Klient: w panelu

NetArt: prosze o nazwe serwera

Klient: *******

NetArt: prosze o nazwe serwera --> identyfikator.nazwa.pl

Klient: jak sie domyślam ********

NetArt: Informacja z przypomnieniem danych serwera wysłana została na adres mailowy podany jako kontaktowy.

Klient: Ale ja nie chcę tego hasła które jest tam podane

Klient: chcę zmienić na inne

Klient: i nie mogę.

NetArt: przesłałam nowe, prosze sie nim zalogować a potem zmienić na własne

NetArt: hasło powinno składać się min. z 8 znaków oraz zawierać przynajmniej jedną cyfrę lub znak specjalny, dwie duże i jedną małą literę.

Klient: Czy powinno znaczy musi?

Klient: Bo jak dla mnie powinno to się pić dużo wody

NetArt: tak musi

Klient: Dalej nie mogę zmienić

Klient: A dlaczego?

Klient: Rozumiem litery małe duże cyfry

Klient: ale nie mam w swoich hasłach takiego z dwoma dużymi literami

Klient: Czy da radę to zmienić?

Klient: Czy mam szukać innego serwisu który umożliwa stosowanie dowolnych haseł?

NetArt: z powodu wymogów bezpieczeństwa, prosze o utworzenie hasła według powyższych informacji

Klient: Wybaczy Pani ale chyba to mój serwer moje dane moje hasło i moje bezpieczeństwo

Klient: Pominę już zmianę mojego starego hasła bez uprzedzenia mnie o tym

NetArt: ale my dbamy o bezpieczeństwo wszystkich serwerów, w przypadku włamania to Pan będzie miał pretensje do nas, dlatego prosze o zmiane hasła

NetArt: Dziękuje za rozmowę. Zapraszam ponownie.

Operator wylogował się z systemu.

Rozłączony.

Rozumiem że NetArt dba o moje bezpieczeństwo ale jak hasło 8 literowe złożone z małych i dużych liter to chyba standart w bezpieczeństwie.

Oczywiście można założyć że się czepiam ale chciałbym pamiętać to hasło a nie mam hasła z 2 dużymi 1 mała i 1 cyfrą. Jak już robią takie założenia to 1 duża 1 mała 1 cyfra. Nie mogę zrozumieć po co są tam 2 duże litery. Jeżeli ktoś mnie oświeci dlaczego wymagają tych dwóch dużych liter i co to ma wspólnego z bezpieczeństwem to proszę niech napisze bo ja jestem załamany podejściem tej oto firmy.

Oczywiście konto zmienię a wydaje mi się że strona firmowa która zużywa 7% transferu rocznie nie generuje jakiś spamów to raczej dobry klient na serwerze za 300 parę złotych rocznie. No ale cóż być może dla nazwy nie liczą się klienci a bezpieczeństwo niewiadomo kogo.

Brizu.

Tibia Libera Serwer Społeczności Polskiej na Liberze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności