Skocz do zawartości

Dobry program do zakodowania plików php

Kirgo

Rekomendowane odpowiedzi

Znacie jakiś dobry program (najlepiej bezpłatny) do zakodowania plików php?

Nie mam w tym doświadczenia, więc proszę o radę.

Czy jest możliwość odkodowania takiego pliku do formy edytowalnej? Pewnie jest, ale czy jest to trudny proces?

Chciałbym udostępnić swojemu klientowi parę plików, za które mi zapłaci, ale nie chciałbym aby miał do nich wgląd. Problem jest taki, że jest to "gruby" cwaniak i obawiam się, że mój pomysł może dalej sprzedawać.

Nie jest to jakaś rewelacja, ale znacznie utrudniłoby mi to pracę, gdyby coś takiego zrobił.

Z bezplatnymi to bedzie problem

https://pecl.php.net/package/bcompiler

troche stare ale działa ;)

Kiedys szyfrowanie kodu było w jakiejs wersji PHP cache

tu sobie poczytaj

en.wikipedia.org/wiki/PHP_accelerator

I potem to już rozwiazania w stylu napisz se sam, przecietny student informatyki na politech. napisze cos takiego za 2 tysiaki , ewentualnie trzeba by kupić za kilkaset dolarów

https://www.ioncube.com/

https://www.ioncube.pl/

Program płatny.

Jeden z userów forum (nicku nie podaje) zabezpiecza swoje oprogramowanie tym oprogramowaniem wiec może zwróci się z ofertą w dziale ogłoszeń :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

• 2 tygodnie później...
I potem to już rozwiazania w stylu napisz se sam, przecietny student informatyki na politech. napisze cos takiego za 2 tysiaki

Jasne, napisze enkoder / kompilator, do tego aplikacje kliencką i moduł do PHP. Czyli wychodzi jakieś 650PLN za aplikację... chyba oszalałeś. Podczas gdy z głupimi keszami do bajtkodu jest mnóstwo problemów to o wiele bardziej skomplikowaną aplikację może niby napisać pierwszy lepszy wannabe z politechniki za 2 tysiaki !!!