Skocz do zawartości

[prywata] Polećcie książki dot. zarządzania czasem


G.Krawczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Getting Things Done Davida Allena jest b. dobrą metodologią organizacji pracy. Do dzisiaj staram się ją stosować. Trzeba jednak pamiętać, że nie ma takiego czegoś jak zarządzanie czasem :) Czasem się nie da zarządzać, można jedynie zarządzać swoimi czynami w tym czasie. Jeśli masz problem z prokrastynacją, przewlekłym odwlekaniem i tzw. 'marnowaniem czasu' to bardziej niż książkę Allena polecam The Now Habit, Neila Fiore.

Bo czasami nie chodzi o to, że nie nadążasz z pracą, ale raczej z tym, że nie możesz się za coś zabrać. Okazuje się, że nadzwyczaj łatwo te dwie rzeczy pomylić ;)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności