Skocz do zawartości

Jak dobrze wyznaczyć CPC dla klienta?


Beckson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Ostatnio zgłosiła się do mnie pewna sieć afilacyjna z zapytaniem o reklamę w moim serwisie. Planują oni bowiem, puścić kampanię klienta, które strona jest o tej samej tematyce co moja (czyli jakby nie było jest to kampania kierowana). Prosiłbym Was tutaj o pomoc, w jakich granicach mogę wyznaczyć CPC. Nie chciałbym przesadzić, a aktualnie nie orientuję się jakie są stawki w tego typu przypadkach.

PS. Zaznaczam, że tematyka strony to raczej nowe technologie, nie jakiś śmietnik z grami online.

Pozdrawiam,

bodylike.pl - naturalne kosmetyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zalezy od Twojego celu. CPC jest kosztem, a kazdemu zalezy aby byl jak najmniejszy. Jesli firma ta sprzedaje jakis produkt to zacznij od dosc niskiego CPC, analizuj osiagane pozycje, kontroluj CTR i upewnij aby ROI bylo dodatnie. Jak zobacysz na czym stoisz to bedziesz wiedzial czy oplaca Ci sie podniesc CPC by zdobyc wieksza ilosc klikniec. Jesli natomiast promowana strona nie bedzie bezposrednio przynosila przychodow (gdzie nie mozna mowic o bezposrednim ROI) to postaraj sie za minimalne stawki trafic w jak najbardziej niszowe frazy. Jesli ruch wygenerowany przez niszowki bedzie za maly, podnos powoli CPC konsultujac to ze zleceniodawca czy to wciaz bedzie oplacalne.

Bardzo mozliwe, ze dla kazdej frazy bylby odpowiedni inny CPC. Wszystko zalezy od Twoich potrzeb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności