Skocz do zawartości

[oferta] iSwift.eu


iswift.eu

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 345
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja się przeniosłem dziś po południu mimo że abonament na serwer mam do listopada, i wam radzę to samo. To co się dzieje od piątku od północy z iswift to jest jakaś masakra, a iswift było chwalone jako jeden z lepszych hostingów pod prestashop. W sobote sklep mi niechodził z 12h ;/ w niedziele z 2-3h, i dziś rano z 2h, w dodatku dziś od rana nie chodził mejl iswift, jakoś niedawno zaczął działać :/ pewnei jak w ciągu dnia na 5 minut i znowu 2h wyłączony.

nie polecam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak by chodziło wyłącznie o rozwalenie iswift, to by przeniesli userów na swoje maszyny (część miała już tą "przyjemność"), Ci co by nie chcieli to by pozostali do końca okresu i by to wszystko spuścili w sedes.

Ze dwa dni temu dostałem emaila, że mnie przenieśli na serwer (przenosiny były 7 lipca) d1.iswift.eu i że były jakies problemy z macierzą. Ponoć już powinno działać. Zastanawiam sie czemu ten email tak późno przyszedł, no ale może się skapneli dopiero, że już tam jestem te kilka tygodni to mi napisali, że IP serwera się zmieniło, za co w tym miejscu dziękuję serdecznie, "profeska" od czasu zmiany właściciela jak widze ciągle buja się na tym samym poziomie :]

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

dzisiaj zebrałem się do opłacenia serwerka i zatkało mnie, wiem że wszystko kosztuje ale to co zrobił iswift, za tą jakość to porażka:

za kwartał było: -253,00 PLN teraz żądają sobie: 424 PLN

Cena mocno pojechała do góry, a za rok poszło o 31% w ciągu 3 miesięcy. Gratulacje!

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chciałabym spytać, ile czasu czeka się na odpowiedź od supportu, bo mam wrażenie, że support w ogóle nie działa. W ciągu 2 ostatnich tygodni wysłaliśmy kilka wiadomości w sprawie płatności, a odpowiedzi brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałabym spytać, ile czasu czeka się na odpowiedź od supportu, bo mam wrażenie, że support w ogóle nie działa. W ciągu 2 ostatnich tygodni wysłaliśmy kilka wiadomości w sprawie płatności, a odpowiedzi brak.

Różnie, czasem mam wrażenie, że się bardzo starają i odpowiadają po kilku minutach, zajmują się każdym problemem, a czasem nie dostaje w ogóle odpowiedzi, muszę ponawiać pytanie kilka razy.

Agencja SEO z Katowic Intoseo - Pozycjonowanie Katowice
Wynajem myjek przemysłowych i warsztatowych - www.myjki360.pl

Dywaniki samochodowe https://topdywaniki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

"pewnie zależy jaką masz sprawę"

Uznam to za żart.

Wiadomości dotyczyły płatności i do dzisiaj nie doczekałam się żadnej odpowiedzi. Czat online jest niemożliwy, nie można się też do nich dodzwonić, bo od razu pakuję się na pocztę głosową, mimo że - zgodnie z informacją na stronie - kontakt telefoniczny jest możliwy w godzinach 9-16.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności