Skocz do zawartości

materialy budowlane -sklep


adek

Rekomendowane odpowiedzi

moze macie doswiadczenie w tym temacie. Mam klienta, sprzedaje materiały budowlane, typu farby, tynki itp . Jesli chodzi o net ma praktycznie wszystko, seo, sem, porownywaki, allegro (potrale branzowe sie nie sprawdzily). Klient chce promowac sie dalej, co mozecie polecic? Nie koniecznie to musi byc net. Jakie formy promocji dla tego biznesu mogą być dobre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie po prostu dzwonią :)

Na budowie musi być tablica informacyjna, pracownicy hurtowni jeżdżą po okolicy i z tych tablic dowiadują się do kogo zadzwonić ;)

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na budowie musi być tablica informacyjna, pracownicy hurtowni jeżdżą

Przedstawiciele handlowi tak, ale to sie tyczy wszystkich hurtowni nie tylko sprzedających w necie.

Jesli chodzi o net ma praktycznie wszystko, seo, sem, porownywaki, allegro

Prawdę mówiąc jeżeli wykonane dobrze, w połączeniu z niskimi cenami, kilkunastoma tysiącami produktów ( w branży budowlanej liczba do osiągnięcia na luzie) to powinno starczyć aby zarabiać. Jest nawet sklep który nie ma ani niskich cen, ani dobrego seo, ma tylko liczbę produktów kosmiczną, które gdzieś tam w serpach wyskakują i jest w tej chwili liderem tej branży w internecie.

 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
Proponuję sprzedawać w światowym sklepie internetowym

:) niezłe

Tak naprawdę to są 2 grupy:

Pierwsza to ekipy budowlane (małe firmy), szefowie firm budowlanych (nieco większe firmy), przetargi (duże firmy) i tu trzeba uderzyć

Druga grupa to klienci z poza kraju - ostatnio brakuje cementu na Ukrainie.

Na ogólnopolski rynek niestety nie bardzo da się wejść z jednym magazynem ponieważ koszty transportu przejedzą różnicę w cenie.

Budowanie / wynajmowanie magazynów w innych miastach może rozwinąć sprzedaż o kolejne lokalne rynki.

Warto się też skoncentrować na utrzymywaniu klientów już pozyskanych. Imprezki, rabaty, jakiś gift.

Pomysły na promocje:

- mailingi do firm budowlanych

- reklama w serwisach budowlanych

- telemarketing

- przdstawiciele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności