Skocz do zawartości

Filtr a katalogi i systemy wymiany linków

m@teuszles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem początkujący w tych tematach proszę o parę odpowiedzi dotyczących filtrów. Może ktoś napisać ze znajdę to na forum, ale przeglądałem wszystko i z czasem się pogubiłem.

KATALOG, FILTR, SYSTEM DODAWANIA

Pierwsze pytanie dotyczy katalogów... wyczytałem ze są programy roboty itd co dodają automatycznie linki do katalogów... i Google wykrywa czasem takie przypadki. Wtedy daje naszej domenie filtra lub bana...

Jak to jest naprawdę czy naprawdę dużo trzeba żeby przesadzić? Na pewno nie wszyscy dodają ręcznie a filtra nie dostali. Więc?

Kontynuując już rozważanie o katalogach. Ja swoja stronę dodaje po średnio do do 20 katalogów dziennie... na początku do wszystkich jakby to powiedzieć nie zwracając uwagi na PR oby tylko był darmowych i bez linków zwrotnych. Z czasem gdy moja strona będzie zbierało więcej linków a jej PR troszkę wzrośnie. Planuje dodawać do katalogów gdzie wymagany jest większy PR oraz płatnych. Czy to da jakiś efekt? Co proponujecie, jaki system dodawania?

SYSTEMY WYMIANY LINKÓW, FILTR, APLIKACJE GOOGLE

Następna sprawa która wprowadza moje myśli w chaos dotyczy systemów wymiany linków. Zaaplikowałem sobie taki na swojej stronie (linkme).

Działanie mniej więcej znam. Ja wyświetlam jakieś linki na swoich stronach i za to dostaje punkty, za punkty wyświetla mi się mój link na innych stronach. Jak z niego korzystać by moja strona była promowana a nie dostałą filtra? Tak samo pytanie jeśli przestane korzystać z tego systemu to moja strona nagle zaliczy szybki spadek, bo linki znikną... więc czy warto przywiązywać się do takich systemów?

Proszę bardzo o odpowiedź.

Pozdrawiam

Mając AdSense zwiększasz do (chyba) 100% szanse, że moderator z google przejrzy twoją stronę przed wypłaceniem ci pieniędzy.

Na stronie pozycjonowananej, na której Ci zależy lepiej nie instaluj SWL, zwłaszcza link me, za to się posypały filtry grubo niedawno :)