Skocz do zawartości

jak oceniacie trudnosc slowa kluczowego "perfumy"

mazur33

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jest to moj pierwszy post i od razu chcialbym uprzedzic, ze od dziecka mam problemy z ortografia.

Ale wracajac do pytania. Jestem laikiem i dopiero zaczynam budowac swoje zaplecze. Zastanawiam sie czy jestem w stanie utrzymac strone w top. Obecnie strona utrzymuje sie na granicy 8-12 miejsca zalezy od dnia. Nurtuje mnie pytanie czy za kase (pare stowek) zainkasowana od klienta i przeznaczajac ja w 100 % na linki zdolam utrzymac ja w topie. Z czasem zbuduje swoje zaplecze, pomyslow mam co nie miara jak i dostep do serwerow mam ulatwiony gdyz obslugujemy firmy w tym zakresie. W kilku firmach mam dostep do calych klas IP wiedz to na pewno wykorzystam. Prosze o wypowiedz w tej materii .

Pozdrawiam

- zależy jak mocne linki kupisz

- zależy czy domena już z historią czy bez, może to fsb i spadniesz z serp

- postawić zaplecze to sporo roboty, ale te zaplecze też musi nabrać mocy, żeby móc pozycjonować strony docelowe, a to trwa trochę

Powodzenia

skoro masz juz w top 10 to znaczy ze chyba wiesz co robisz. poza tym skoro sam twierdzisz ze masz dostep do ip i serwow, to cala kase bym przeznaczyl na budowe swego zaplecza, a w miedzyczasie dopoki nie nabierze mocy linkuj z czego sie da ;)

Nauka angielskiego online - https://www.e-angielski.com

Dzieki za odpowiedz, strona jest obslugiwana i pozycjonowana przez pare lat przez firme z ktorej moj przyszly klient chce zrezygnowac z roznych tam powodow, a nie chcial bym narazic klienta na strate pozycji. Przeciez reputacja jest najwazniejsza, tym bardziej, ze to bedzie moj pierwszy klient.

hmmm, za flakonik perfum acqua di gio dziennie można to robić :(

Ja tam z "perfum" to najbardziej Whiskey lubię ;) Jack Danniel's czy coś w ten deseń !!!

Co do pozycji, to może być problem z utrzymaniem. Link, linkowi nie równy. Ich linki leżą długo, domeny też pewnie z wiekiem. No ale życzę powodzenia :]