Skocz do zawartości

[Sprzedam punkty] [Kupię punkty]

Irek

Rekomendowane odpowiedzi

Przypominam piszącym [sprzedam punkty] lub [Kupię punkty] w tytule swoich ogłoszeń że jakiś czas temu został zmieniony regulamin działu ogłoszeń i zleceń https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...mp;#entry463791

W nowym regulaminie nie ma już tagów [sprzedam punkty] i [Kupię punkty], teraz piszemy [sprzedam] i [Kupię].

Po jakimś czasie (tydzień?) takie ogłoszenia będą przenoszone do kosza.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

A czy to jest różnica:

[Kupię punkty] gotlink.pl

[Kupię] punkty gotlink.pl

O estetykę chodzi?

// Oczywiście nie mam nic do tego. Ale równie dobrze mogłoby być bez nawiasu czyli: Sprzedam / Kupię.

Sprzedam punkty systemu wymiany linków Gotlink.pl i Seomatik.pl

Wystawiam faktury VAT. Zapraszam do kontaktu d.szwaba@gmail.com

Z tego co się orientuje na przestrzeni roku była dwu lub trzykrotna zmiana tagu [Kupię]punkty na [Kupie punkty] i na odwrót.
Zanim coś napiszesz to radzę sprawdzić.

Jednak mogło być równie dobrze bez tagów.
Mogłoby być na 100 różnych sposobów ale jest z takimi a nie innymi tagami i nie rozumiem o co ta dyskusja i do czego ma prowadzić?

Po prostu nudzę się
To zajmij się nakłanianiem forumowiczów do zmniejszenia ilości picia piwa i przekazania ich równowartości na konto Fundacji :)

A mnie to dziwi co to za różnica czy dam tag [kupie punkty] czy [kupie] - oba znaczą to samo więc po co takie restrykcje? Czy nie lepiej by było gdyby w regulaminie był po prostu zapis że ma być w tytule tag informujący o tym czy dana osoba chce kupić/sprzedać punkty... ?

Ogólnie według mnie jest to lekka przesada aby usuwać komuś temat tylko z powodu tagu który i tak będzie oznaczał to samo...

Tak ciężko napisać zgodnie z regulaminem?