Skocz do zawartości

Jaki cms?

ilgesu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jaki wybrać cms, w którego porządnej przeróbce wyrobiłbym się do 500zł i dawał by mi możliwość w przyszłości rozwinięcia na nim naprawdę dużego serwisu, z wieloma modułami i tematami, tak aby się nie posypał.

pzdr.

na początek chyba lepiej drupal. o ile pamiętam TYPO3 jest na Ruby on Rails albo Python i to nie najlepiej wróży jego rozwojowi. Drupal Rulz i tyle.

A widziałeś w życiu TYPO3 ? Bo z tego co piszesz to nie, a jak nie wiesz to po co wprowadzasz człowieka w blad ?

TYPO3 jest w php.

Co do samego pytania jaki CMS to nie wiem czy ktokolwiek jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie nie wiedzac co ma powstać.

Zreszta za 500 zł to ja nie wiem czy mozna dostać dobry szablon a co dopiero dostosować jakiś CMS do własnych potrzeb.

Jestem grafikiem, całą grafike robie sobie sam :P A 500 zł mam zamiar przeznaczyć na pewne dodatki. Instalacja i dopieszczanie modułów także jest w moich kompetencjach, jednak chodzi o pare drobnych bajerów. Zresztą to tylko 500zł na ten początek, potem każdy pieniądz zarobiony przez strone idzie na jej rozwój.

Strona o tematyce muzycznej(jeden rodzaj muzyki). Recenzje, newsy, płyty, opisy płyt, itepe.

Typo3 czy Drupal? Bawiłem się kiedyś Drupalem i uważam że jest całkiem przyjemny, ale czy utrzyma duży serwis?

na początek chyba lepiej drupal. o ile pamiętam TYPO3 jest na Ruby on Rails albo Python i to nie najlepiej wróży jego rozwojowi. Drupal Rulz i tyle.

A widziałeś w życiu TYPO3 ? Bo z tego co piszesz to nie, a jak nie wiesz to po co wprowadzasz człowieka w blad ?

TYPO3 jest w php.

Co do samego pytania jaki CMS to nie wiem czy ktokolwiek jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie nie wiedzac co ma powstać.

Zreszta za 500 zł to ja nie wiem czy mozna dostać dobry szablon a co dopiero dostosować jakiś CMS do własnych potrzeb.

Sorka, TYPO3 jest na PHP. Pomyliłem sobie z innym CMS o podobnej nazwie.