Skocz do zawartości

Aktualizacja PR


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli strona ma PR 1 i druga strona ma PR5, to wiadomo że tą drugą częściej odwiedzają booty. Jeśli tak jest, to wszystkie nowe treści które się pojawia na stronie posiadającej wyższy PR bedą szybciej indeksowane, niż na tej z niższym PR. Sam PR daje ogólne info o str., mówiące ile tak mniej więcej linków prowadzi do niej i o jakiej mocy. Moc daje każdy link, ale w zależności od tego z jakim jest anchorem przekazuje tą moc dla tego właśnie słowa. Dlatego, należy zadbać, aby strona miała jak największy PR.

Podam przykład:

Od 6 miesięcy mam pewną stronę ogłoszeniową. Na początku, jak użytkownik doda ogłoszenie na miesiąc czasu, często było tak że ogłoszenie było indeksowane przez google po 2-3 tygodniach, czasami po miesiącu. Dlatego na zapytania odpowiadające tytułowi ogłoszenia, użytkownik mógł dotrzeć do strony po takim właśnie czasie.

Teraz, po dodaniu ogłoszenia jest ono indeksowane po kilku, czasami po kilkunastu godzinach. Użytkownicy docierają do portalu nie tylko przez słowa na które jest portal pozycjonowany, ale też frazy z tytułu ogłoszenia (ogłoszenie dostaje na samym początu moc ze strony z wysokim PR - linkowanie wewnętrzen)>

Tak w telegraficznym skrócie.

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności