Skocz do zawartości

"Będzie Pan zadowolony"


ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mamy taką oto sytuacje :

1.Przychodzi Klient, słowo A Top5.

2.Zlecenie wykonane.

Czy po wykonaniu pytacie Klienta o to czy są zadowoleni/czy przyniosło oczekiawne efekty itp?

Czy nie wnikacie w to i wychodzicie z założenia : Płaci czyli opłaca mu sie i koniec tematu.

Z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No księdzu odpiszę ;)

Moim zdaniem, jeśli wkurzysz w jakiś sposób faceta, to może już więcej nie wrócić i to bez względu na osiągnięte wyniki. A to czy mu się opłaca czy nie to nie wiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja pytam. Po to, bo lubie, gdy klient jest zadowolony z mojej pracy oraz zawsze moge uzyskac ciekawe informacje, ktore moge wykorzystac przy nastepnych zleceniach.

Jakie to mile uczucie, gdy np. po wykonaniu naprawy mechanik sam do nas zadzwoni z pytaniem czy z naszym autem jest OK...

Sztuczna inteligencja (AI, artificial intelligence) to szeroka klasyfikacja przetwarzania danych. Machine Learning to technika przetwarzania danych, która umożliwia wykorzystanie przez komputery istniejących danych w celu przewidywania przyszłych zachowań, rezultatów i trendów. Drugie podejście to uczenie maszynowe (machine learning), czyli technika nauki o danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności