Skocz do zawartości

Słowa kluczowe

FirstStudio

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Od razu mówię że jestem zielony w tym temacie, ale mam takie pytanie bo ja na swojej stronie www.firststudio.eu jak kliknę prawym i wybiorę "pokaż źródło strony" to wyskoczy mi okienko w którym mam takie coś :

<meta name="description" content="" />

<meta name="keywords" content="" />

Jak patrzyłem na kody stron mojej konkurencji to każdy ma wypisane słowa kluczowe.

Moje pytanie jest takie; Czy te słowa kluczowe w tym kodzie coś dają?

Przepraszam za takie podstawy,

Czytałem forum ale nie całe bo jest ogromne ale nie znalazłem tego prostego pytania.

w sumie tak od tego sie zaczyna

bo np <meta name="description" content="TWOJA TRESC BEDZIE WIDOCZNA W WYNIKACH JAK OPIS TWOJEJ STRON" />

to jest podstawowa rzecz

to musisz miec uzupelnione bo inaczej w google beda pojawialy sie słowa wziete ze strony gdize bedzie słowo z zapytania, a to czasami źle wygląda, bo sa pobierane automatycznie a tak to ty zdecydujesz co ma sie poajwiac w wyniakch przy opisie twojej strony

Oferuje miejsce na kilku stronach internetowym, gdzie możesz umieścić:
BANERY REKLAMOWE
ARTYKUŁY PROMOCYJNE, REKLAMOWE, INFORMACYJNE

Sztuczna inteligencja (AI, artificial intelligence) to szeroka klasyfikacja przetwarzania danych. Machine Learning to technika przetwarzania danych, która umożliwia wykorzystanie przez komputery istniejących danych w celu przewidywania przyszłych zachowań, rezultatów i trendów. Drugie podejście to uczenie maszynowe (machine learning), czyli technika nauki o danych.

Nie żartuj proszę...

Sztuczna inteligencja (AI, artificial intelligence) to szeroka klasyfikacja przetwarzania danych. Machine Learning to technika przetwarzania danych, która umożliwia wykorzystanie przez komputery istniejących danych w celu przewidywania przyszłych zachowań, rezultatów i trendów. Drugie podejście to uczenie maszynowe (machine learning), czyli technika nauki o danych.

Zarchiwizowany