Skocz do zawartości

Witam serdecznie

Guto

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

od jakiegoś czasu śledziłam forum , potem zalogowałam się noi chyba przyszedł czas na przywitanie.

Za wykształcenia jestem grafikiem bardziej "płaskim", a kończę studia psychologiczno- reklamowe (daj Boże w tym roku..) !!! Przygodę e-marketingiem poza studiami zaczęłam od zainteresowania architekturą informacji. Od ok roku zajmuję się marketingiem ogólnym po stronie sporego klienta m.in właśnie SEM. Siłą rzeczy zainteresowałam się SEO i od kilku miesięcy studiuję fora, blogi i inne takie dobrodziejstwa. Z radością też stwierdzam, że jest jeszcze trochę klientów, którzy naprawdę potrzebują pomocy, a efekty naprawdę widać.

Klientów kilku już się znalazło...nic szczególnego ale na początek chyba nieźle. Nie zbudowałam zaplecza i na razie nie dam rady czasowo.

Najpierw zajmowałam się katalogowanie ręcznym wg swojej listy, potem przetestowałam jakieś dema programów do katalogowania i chyba przyszedł czas na zakup któregoś. Dlatego zaraz zjawię się w odpowiednim dziale !!!

Jestem oczywiście wielu rzeczy ciekawa i gugle raczej nie dadzą mi odpowiedzi..

Nie wiem jak u Was ale u mnie zlecenia na ogół oparte są na zaprojektowaniu od nowa albo analizie starej witryny www i modyfikacji pod kątem wyszukiwarek. Potem jest kampania w linkach i w między czasie zabiegi pozycjonujące i oczekiwanie na pozycję w wyszukiwarkach...ciekawa jestem czy przyjmujecie zlecenia tylko na pozycjonowanie i optymalizację czy proponujecie też linki sponsorowane?

Czy jesteście też programistami i programujecie strony czy tylko zarządzacie informacją?

Mam cholerny problem z programowaniem, znam podstawy htmla i wiem z czym się je css'y ale zdecydowanie wolę współpracować z programistami niz robić i modyfikować coś po omacku sama. Zastanawiam się czy to ok czy gnać na złamania karku na kursy.. wolałabym jednak zostać po jasnej stronie barykady !!!

Tak czy inaczej..dzień dobry :blink:

Zarchiwizowany