Skocz do zawartości

pozycjonować/nie pozycjonować - niepotrzebne skreślić

JanoB

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie trochę z innej beczki. Mianowicie buduję wraz z kuzynem stronkę gazety lokalnej w systemie joomla!.

W chwili obecnej mamy już stronkę we flashu. Strona działa już prawie rok. Nie jest pozycjonowana, nawet nie jest wpisana do katalogu google.

Nowa strona powoli już zbliża się ku zakończeniu. Będzie w niej dużo treści, stanie się interaktywna w porównaniu ze starą i będzie bardzo często aktualizowana. Zastąpi ona obecny adres aktualnej (flashowej).

Moje pytanie brzmi: czy warto już zacząć ją pozycjonować, (na początek linki, katalogi) czy lepiej poczekać, i rozpocząć ten proces wtedy gdy pojawi się nowa strona? Moje obawy to, że zostanie ona słabo zaindeksowana, a za nim google odkryje tą z joomli!, efekt będzie odwrotny od zamierzonego.

Od jakiegoś czasu zacząłem interesować sie pozycjonowianiem. Jestem zielonym żuczkiem w tym temacie. Czytam fora, słowniki, artykuły. Cierpliwie kumuluję wiedzę zanim zacznę działać, lecz już teraz interesuje mnie wasza opinia na ten temat. Niestety nigdzie nie znalazłem na niego odpowiedzi.

Pozdrawiam

flash niezbyt dobrze się pozycjonuje więc poczekaj aż nowa strona zamieni starą

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

pozycjonując stronę linkujesz także jej podstrony a nie tylko strone główną. Podmieniając stronę zmieni się na pewno jej struktura, a walenie linkami tylko w stronę główną nie jest dobrym pomysłem tym bardziej jak termin podmiany strony nie jest zbyt odległy.