Skocz do zawartości

freeglobes by pixel

pixel

Rekomendowane odpowiedzi

cześć!

nadszedł czas pokazania swojego katalogu :-)

katalog tak młody, że pusty - ale celowo go nie zapełniam ani jeszcze nie linkuję bo do wczoraj był w fazie testów.

swego czasu robiłem przegląd (tu tez o tym czytałem) jaki skrypt wybrać... nie znam się na php (to był mój pierwszy kontakt) więc szukałem czegoś gotowego.

wybrałem freeglobes - zniechęciło mnie francuskie forum :-(

więc zacząłem od skryptu hurricane - miły, ale dość ubogi... :-)

ale freeglobes został w pamięci. w końcu ściągnąłem zainstalowałem i zacząłem tłumaczyć...

w międzyczasie potestowałem kilka skórek i dość przypadkowo zostałem przy obecnej - ale z racji zaawansowanego tłumaczenia i przeróbek robionych na bieżąco już jej nie zmienię :-(

Skrypt z zewnątrz wygląda fajnie ale w detalach nie podobało mi się kilka rzeczy - po kolei:

- AlloPass - niby zrobiona inegracja ale trochę kulała, ponadto jak zobaczyłem, że z sms-a 10zł zostaje 80groszy to przysiadłem. Zresztą nie planuję na katalogu zarabiać (choć jak to się mówi kasą nikt nie wzgardzi).

na początek wyłączyłem allopass... ale potem wpadłem na pomysł aby to użyć na zachętę - za odesłania będą punkty, za dodanie strony będą punkty a za punkty moje własne kody allopas - nazwane premium :-)

i teraz to co można było "kupić" za allopass można dostać za kod premium. A jak się przyjmie to można kupic kod premium :-)

kolejna zmiana kosmetyczna to poprawa rewrite... większość katalogów ma niepoprawione i nasze znaki zamienia na "-" czyli np. tytuł "bezpłatne linki" zamienia w "bezp_atne-linki" a lepiej jakby ł zmieniło w l

kolejne poprawki to kodowanie - w szczególności maili - z wielu katalogów dostaję wpis bez polskich liter. kończy się tym, ze nie mam pewności czy dobrze wkleiłem i wchodzę sprawdzić jak wygląda :-)