Skocz do zawartości

Czy to filtr?

najszerszy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pozycjonowałem stronę https://www.Inventive-Interiors.com (część polską). Od 25 lutego strona drastycznie spadła i nie wiem dlaczego.

Nie jestem profesjonalistą ale nie używam żadnych niedozwolonych technik (przynajmniej tak mi się wydaje). żadnych ukrytych divów czy wymiany linków.

Udało mi się dojść do pozycji 7-15 a teraz spadło o conajmniej 100 pozycji a na niektóre frazy wogóle się nie pojawia.

Kompletnie nie wiem o co chodzi, stąd mój post.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Na moje oko to ta strona nie jest pozycjonowana.

Pozycjonowanie to tak naprawdę linki. Bez linków musisz mieć ogromne szczęście, żeby dostać wysokie pozycje. I nie ważne jest tutaj jak dobrze zoptymalizujesz serwis. Taki już jest algorytm.

TANIE PUNKTY SWL - Automatyczna transakcja - punkty w 5 minut na Twoim koncie (seomatik, gotlink, statlink)

HURTOWE ILOŚCI: Linki z PageRank (ponad 1000 domen PR1-5)

Sławomir Siudek+

Masz b. mało linków. Poczytaj jak i jakie najlepiej pozyskać, aby nie przesadzić itp.

Za parę miesięcy wróć z tym pytaniem jak nic się nie zmieni.

Na początek może katalogowanie ? W mojej stopce masz jeden dobry katalog - darmowy, moderowany :P

Agencja SEO z Katowic Intoseo - Pozycjonowanie Katowice
Wynajem myjek przemysłowych i warsztatowych - www.myjki360.pl

Dywaniki samochodowe https://topdywaniki.pl/

To nie filtr. Nie pozycjonowałeś (czyt. nie pozyskałeś wartościowego trafficu) skutecznie, dlatego strona nie zasłużyła na pozycje 7-15 i poleciała w kosmos.

I jeszcze dla sprostowania: to nie Tobie udało się osiągnąć pozycje 7-15 tylko Google dało Ci Bonusa.

Linkuj z głową wg. zasady: mało linków wychodzących z Twoich podstron, a dużo linków prowadzących na Twoją stronę z tematycznych stron - najlepiej starszych i o większym Page Rank.