Skocz do zawartości

Pytanie amatora o frazy


Gramer

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

mam pytanie odnosnie pozycjonowania fraz.. Dostalem od firmy ktora bedzie pozycjonowala moj serwis oferte. Sa tam rozne frazy ktore proponuja za okreslona cene. Mam takie pytanie:

firma oferuje pozycjonowanie frazy: egipt last minut - gdzie w google jest zapytan o ta fraz ponad 2 mln.

z kolei jak sprawdzalem fraze: last minute egipt jest TYLKO 450k zapytan...

pytanie wiec...czy jest az tak wielka roznica pomiedzy tymi frazami? czy google nie wyszukuje tych wyrazow tak samo i czy nie lepiej pozycjonowac po tej co mam mniej zapytan i przy czym beda nizsze koszta. Czy ta pierwsza fraza jest az tak mocniejsza?

Prosze o wytlumaczenie jak to dziala w takich przypadkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

last minute egipt

12 100

egipt last minut

880

To wyniki w ilości zapytań.

Weterani tego forum polecają ci 2 pozycję ja sam polecałbym obie.

Nie wiem dlaczego lecz ja sam szukałbym pod opcją numer 1. Zwróć na to i uwagę.

Californication czyli seks, piękne kobiety i niesamowity David Duchovny w roli głównej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opłaca się pozycjonować frazy, które ktoś szuka:

zrób jedna potem zobacz czy ktoś na tę frazę w ogóle zagląda na serwis i sam zbadaj. Nikt ci w tym nie pomoże, chyba, że znajdzie się ktoś kto już ma z takim słowem praktykę

Wino - to co lubimy najbardziej, a tu opakowania na butelkę 0.75l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności