Skocz do zawartości

Goldenline.pl wykorzystuje zdjęcia użytkowników w reklamie Coca-coli


Saint

Rekomendowane odpowiedzi

ale to sa foty z własnych kontaktow ...

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy to już na prawdę nie mają problemów. Poza tym co to za wykorzystanie wizerunku, skoro to spersonalizowana reklama którą widzi jedynie użytkownik.

Podobnie wasz wizerunek wykorzystuje sklep, który lustro postawi.

Na naszej klasie takie reklamy są od dawna i nikt nie płacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy to już na prawdę nie mają problemów. Poza tym co to za wykorzystanie wizerunku, skoro to spersonalizowana reklama którą widzi jedynie użytkownik.

Podobnie wasz wizerunek wykorzystuje sklep, który lustro postawi.

Na naszej klasie takie reklamy są od dawna i nikt nie płacze.

Nie tylko użytkownik, ale każdy jego znajomy i jego znajomy wiec ta personalizacja jest taka jak opłacalność reklamy linkowej, którą GL sprzedaje na odsłony ...

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jest jak się nie czyta regulaminów, które się akceptuje.

Jasne, że przegięli, ale prawnie nie do ruszenia. Można co najwyżej usunąć swój profil :)

Guzik prawda wskaż mi gdzie jest napisane, kampania reklamowa? gdzie jest określona zasada i czas użycia wizerunku w celach komercyjnych czyli do reklamowania podmiotu trzeciego jakim jest Coca-cola? Do ruszenia jest, ale nikomu się tego nie chce zrobić bo i nie wiele osób ma na to czas, a i chyba już dostali odpowiednią nauczkę. Dodam, że do ludzi dzwonią pracownicy Coca-coli i proszą o wybaczenie o pytają jak mogą rozwiązać ten problem.

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak to ruszyć od strony prawnej? Przecież tak samo "wykorzystują wizerunek" w profilach i chociaż userzy wiedzieli, że ich wizerunek będzie w ten czy inny sposób wykorzystany to swoje fotki dodali. Przecież to dokładnie takie samo wykorzystanie wizerunku (dany user widzi to samo co w profilu, tylko że na bannerze).

Profile OK, reklama już "be"? Moim zdaniem jesteście przewrażliwieni (gdyby np. cała Polska zobaczyła fotkę kogoś obok kontrowersyjnej reklamy to bym zrozumiał, ale tutaj przecież nie ma żadnej sprawy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak to ruszyć od strony prawnej? Przecież tak samo "wykorzystują wizerunek" w profilach i chociaż userzy wiedzieli, że ich wizerunek będzie w ten czy inny sposób wykorzystany to swoje fotki dodali. Przecież to dokładnie takie samo wykorzystanie wizerunku (dany user widzi to samo co w profilu, tylko że na bannerze).

Profile OK, reklama już "be"? Moim zdaniem jesteście przewrażliwieni (gdyby np. cała Polska zobaczyła fotkę kogoś obok kontrowersyjnej reklamy to bym zrozumiał, ale tutaj przecież nie ma żadnej sprawy).

Za wykorzystanie w taki czy inny sposób zdjecia w reklamie się płaci i to czasami bardzo ciężkie pieniądze. Dodatkowo nie każdy chce firmować swoja twarzą produkt, którego może nie lubić.

Proponuje przeczytać dokładnie: https://prawo.vagla.pl/node/8387

Giełda Domen Internetowych - najlepsze domeny w sieci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności