Skocz do zawartości

ot mała ciekawostka


kszynka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

opiekuję się małą stronką, z małą dzienną ilością wizyt, taka jej specyfika i tematyka ;-)

zaglądam dziś do statystyk a tam mam wejście z google.com z wpisanym site:mojastronka.pl

zaciekawiło mnie kto chce sprawdzić site tej małej stronki, a że pozostawił po sobie IP

74.125.74.212 to sprawdziłem no i okazało się takim ciekawskim jest google in USA!?

zaciekawiło mnie takie postępowanie, jak myślicie o co im chodziło?

pzdr

ad :-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bardzo proste - moderator znalazl strone, sprawdzil site i stwierdzil, ze jest ok :D Jakbys dostal bana oznaczaloby, ze nie bylo ok :)

hmmm

biorąc pod uwagę obecną politykę G. to chyba powinien sprawdzić link:mojastrona.pl i to nie u siebie w G tylko w Yahoo

;-)

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

powracam do tematu bo znów na tej samej stronie powił się ktoś z G. (64.233.172.1) i wpisał w swoją szukajkę "www.mojadres.pl" odwiedził index.htm i poszedł sobie dalej. Czyżby ktoś uparcie sprawdzał stronę bo ktoś uznał że strona nadaje się do spam raportu czy co!? Wizyty te zaczynają być stresujące, bo nigdy nic nie wiadomo, co się może nie spodobać sprawdzającemu.

"Ale kochany! Nie ma żadne "tylko"! Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem!"
1% dla Antka

Ania M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, aż w końcu dostałem filtr. Strona przeszła ok. 30 moderacji, a w końcu poleciała.