Skocz do zawartości

prohost -potrzebna opinia


dziobek

Rekomendowane odpowiedzi

To nie awaria a atak dos na Pana konto - musieliśmy je zawiesić.

Wypada tylko pogratulować "profesjonalnego" podejścia do problemu

Profesjonalne jest zawieszenie konta i przeniesienie go na serwer dedykowany który może przyjąć taki atak i mieć szansę na filtrowanie go. Co tez właśnie robimy, ale ktoś wie lepiej...

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ale tekst sugerował, że wina lezy po mojej stronie i tak to odebrali klienci. Firma Prohost zawsze była dla mnie firmą profesjonalną i aż się zdziwilem, że zobaczyłem taki napis a nie napis przerwa techniczna, który pojawił się dopiero po mojej interwencji!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tekst sugerował, że wina lezy po mojej stronie i tak to odebrali klienci. Firma Prohost zawsze była dla mnie firmą profesjonalną i aż się zdziwilem, że zobaczyłem taki napis a nie napis przerwa techniczna, który pojawił się dopiero po mojej interwencji!

Klientów się hostuje na kontach reseller gdzie komunikaty można sobie edytować. Nasz regulamin zabrania hostowania klientów na kontach Biznes.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLIENCI ODWIEDZAJĄCY MOJE STRONY! CZYTAJCIE UWAŻNIE A NIE STRASZYCIE MNIE ZAWIESZENIEM KONTA!

W ogóle odczuwam mega chamskie podejście do klienta z waszejs trony. Zajmicie się działaniem serwera a nie próbą wwalenia mnie na regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLIENCI ODWIEDZAJĄCY MOJE STRONY! CZYTAJCIE UWAŻNIE A NIE STRASZYCIE MNIE ZAWIESZENIEM KONTA!

W ogóle odczuwam mega chamskie podejście do klienta z waszejs trony. Zajmicie się działaniem serwera a nie próbą wwalenia mnie na regulamin.

Jeśli udostępnienie Panu serwera dedykowanego BO PANA STRONA jest atakowana jest chamskie to my możemy tego nie robić. Pana strona ściągnęła atak na serwer i to przez Pana stronę wszyscy na serwerze mieli problemy. Więc trochę pokory by się przydało, bo to Pana zachowanie jest niewłaściwe w tej sytuacji.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie odbiera telefonu a szkoda....

Jest - bo reakcja Pana Szymona na napis była jakbym prosił o cholera wiec co.

Dwa - place firmie za usługe hostingową i nie mam obowiązku znac się na tym. Jestem klientem i zdecydowałem się na waszą usługe. Nie rozumiem co to za teksty "możemy tego nie robić".

Mi pokory? Tekst "przerwa techniczna" to inny tekst niż sugerujący ze moja firma nie placi wam lub lamie regulamin. Po usunieci awarii licze na kontakt w sprawie rekompensaty za poświęcony czas by monitorować to jakie informacje wstawiacie na stronach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie odbiera telefonu a szkoda....

Jest - bo reakcja Pana Szymona na napis była jakbym prosił o cholera wiec co.

Dwa - place firmie za usługe hostingową i nie mam obowiązku znac się na tym. Jestem klientem i zdecydowałem się na waszą usługe. Nie rozumiem co to za teksty "możemy tego nie robić".

Reakcja, że napis Panu zmieniliśmy?

Oczywiście, że nie musimy - w sytuacji kiedy używa Pan większości zasobów serwera przekracza Pan limity obciążenia - w takim wypadku zgodnie z regulaminem zawieszamy konto. Jeśli chce Pan rozmawiać o cenie serwera dedykowanego to nie ma problemu. Nie płaci nam Pan za utrzymywanie atakowanej dosem strony i utrzymywania jej kosztem innych klientów.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profesjonalne jest zawieszenie konta i przeniesienie go na serwer dedykowany który może przyjąć taki atak i mieć szansę na filtrowanie go. Co tez właśnie robimy, ale ktoś wie lepiej...

Właśnie się uśmiałem... To amatorszczyzna a nie profesjonalizm, Twoja wypowiedź jednoznacznie świadczy o tym iż nie jesteście przygotowani na ataki. Bo kto w firmie hostingowej mógłby się dos'a spodziewać? <lol> Jak ktoś już gdzieś pisał na forum: Prohost wcale nie jest taki Pro. I swoją drogą ciekaw jestem jak wy to konto przenosicie, na dyskietkach że jest niedostępne tyle godzin?

Serwery macie zdaje się w IQ więc zapytajcie się ich jak sobie z tym radzić, bo z tego co wiem oni to potrafią - i zwykłe sharedy bronią przed atakami bez robienia łaski. Chyba iż to właśnie oni właśnie już się tym atakiem teraz zajmują?...

Za dostępność usług odpowiada firma hostingowa - atak dos nie jest tutaj wyjątkiem. A wasz regulamin nie przewiduje opcji zawieszenia konta w przypadku takiego ataku, co więcej:

Operator zobowiązuje się do:

- nieprzerwanego świadczenia usług wykupionych przez klienta z wyjątkiem naruszenia przez Abonenta postanowień niniejszego regulaminu lub rozwiązania umowy.

Sami łamiecie wasz regulamin... Aniec2 umowy ani regulaminu nie złamał - za zabezpieczenie hostingu przed atakami to WY jesteście odpowiedzialni, nie on. To nie on powoduje przeciążenie serwera. Według Twojego toku rozumowania można przyjąć iż np: jak ktoś wam się włamie na źle zabezpieczony serwer i poinstaluje jakieś skrypty to też zawiesicie konta klientów na których te skrypty będą, jeśli przeciąża serwer? Nieważne iż w obu przypadkach to nie klient jest winny przeciążeniu :piwo: Inne pytanie: jak ktoś będzie chciał zrobić firmie "kuku" i zacznie dosować witryny po kolei jak leci to co, wszystkich klientów wyrzucicie?... Przy takich cenach bootnetów jak obecnie to wystarczyło by kilka tyś. zł aby wywalić cały prohost na pare dobrych dni i sami by odeszli... Kolejne pytanie: co konkretnie przekraczało obciążenie cpu? Nie przypadkiem WASZ webserwer albo inna WASZA usługa? A nie skrypty konta klienta?

Jak dla mnie takie robienie wielkiej łaski z próby odparcia ataku dos (niech się lepiej cieszy że go nie wyrzucacie za przekroczenie obciążenia cpu?) jest wręcz żałosne. I ciekaw jestem ile jego strona leżała zanim go powiadomiliście, chyba iż taka "pro" firma nie zawraca sobie takimi szczegółami głowy? Bo sądząc po wypowiedziach tutaj mam jakoś dziwne przeczucie iż się nie wysililiście, zablokowaliście tylko konto a temat przenosin pojawił się dopiero po poście Aniec2 na forum...

PS możesz chociaż podać parametry tego ataku? Typ, pasmo? A w ogóle to atak dos czy ddos, a może dla "profesjonalnego" hostingu to bez różnicy?

Pana strona ściągnęła atak na serwer i to przez Pana stronę wszyscy na serwerze mieli problemy.

To mnie rozwaliło na łopatki... No co za świnia z tego klienta, mógł kupić hosting gdzie indziej a wybrał Prohost! Czysta złośliwość z jego strony :)

@Aniec - nie dostałeś przypadkiem wcześniej maila z "ofertą" typu: zapłać albo atak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do właściwego tematu, czyli opinii na temat Prohosta - osobiście uważam, że to naprawdę ciekawa firma za małe pieniądze:)

Mnie samemu polecił ją znajomy i póki co jestem jak najbardziej zadowolony. Sam hosting spisuje się bardzo dobrze, a BOK błyskawicznie załatwia wszelkie sprawy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gr3ddy

Atak był konkretnie na ip jego konta i jego konto generowało obciążenie. Serwer nie miał tyle mocy aby filtrować więc przenieśliśmy go na taki gdzie nie było z tym problemu. Nie było potrzeby blokować niczego na punktach dostępowych - atak nie był tak duży. Regulamin jasno mówi, że abonent nie może użyć więcej jak X % cpu i ram. To konto użyło swój limit za kilka miesięcy w tym czasie. Oczywiście to nie jego wina więc mu pomogliśmy - przed postem tu na forum a także emaile były wysyłane informujące o problemie. Przez telefon tez dostał informacje. To, że nie wie co to jest atak na jego stronę i ma dziwne pretensje o nie wiadomo dokładnie co to już jego problem. My według regulaminu i jego użycia zasobów mogliśmy zwyczajnie konto wyłączyć do końca miesiąca.

Pana strona ściągnęła atak na serwer i to przez Pana stronę wszyscy na serwerze mieli problemy.

To zdanie jest wyrwane z kontekstu - jest to odpowiedź na bezpodstawne pretensje i niegrzeczne podejście tego Pana do problemu.

Nie mam więcej zamiaru z tobą dyskutować, bo nie chce mi się bawić w przedszkolne przepychanki. Nie wiesz nic o sprawie i wymyślasz głupoty.

p.s. Ostatnio mieliśmy kilka ataków i wszyscy żyją - zaatakowani klienci też.

prohost.pl - Hosting na profesjonalnych serwerach Dell PowerEdge zlokalizowanych w Polsce.
Minimalna konfiguracja: 2 procesory, 32gb ram, dyski ssd.
Codzienne kopie bezpieczeństwa. Support 24/7 Serwery VPS i Dedykowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sorry że odkopuję ale bardzo dawno mnie na forum nie było.

@Prohost - mogliście atak wycać, rozpraszać, itd - nie zrobiliście tego. Nie doszło by wtedy do zużycia zasobów - a tak to robicie wielką łaskę... Jak dla mnie porażka. Resztę napisałem już wyżej i nie będę się powtarzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności